مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی:

بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال تخلفات آرد و نان در آذربایجان‌غربی رخ داده است

ارومیه (پانا) - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت متخلفان آرد و نان استان به ۲۶ میلیارد و ۵۸۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

کد مطلب: ۱۳۵۳۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال تخلفات آرد و نان در آذربایجان‌غربی رخ داده است

حسین نجف‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، از رسیدگی به ۷ هزار و ۳۴۱ پرونده تخلفاتی آرد و نان ارجاعی به شعب تعزیرات حکومتی استان در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد پرونده تعداد ۶ هزار و ۵۶۶ فقره مربوط به تخلفات گرانفروشی و امتناع از عرضه نان و تعداد ۷۷۵ فقره مربوط به حوزه آرد شامل تهیه و عرضه خارج از شبکه آرد است.

وی افزود: شعب تعزیرات حکومتی استان از ۶ هزار و ۵۶۶ فقره پرونده وارده مربوط به تخلفات بخش نان به تمامی پرونده‌ها رسیدگی و متخلفان را به پرداخت ۱۸۰ میلیارد و ۹۱۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌ غربی، عنوان کرد: در حوزه تخلفات آرد نیز به تمامی ۷۷۵ فقره پرونده وارده مربوط به این حوزه رسیدگی و افراد متخلف را به پرداخت ۸۴ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی ابراز داشت: همچنین به غیر از جزای نقدی، صدور مجازات های غیرنقدی از جمله تعطیلی و پلمب واحدهای متخلف،نصب پارچه تخلف بر سر درب واحد و قطع سهمیه تعدادی از واحدهای متخلف نیز در این مدت اجرا شد و سهمیه قطع شده واحد متخلف، جهت پخت نان و تحویل به مردم در اختیار نزدیکترین واحد نانوایی فاقد تخلف قرار گرفته است.

نجف‌زاده ادامه داد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف مربوط به حوزه آرد ونان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir و یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان و یا از طریق تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار