برگزاری المیپاد رویش در ناحیه یک شیراز

شیراز(پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک شیراز گفت سازمان دانش‌آموزی این ناحیه در راستای اهداف تربیت اجتماعی و به منظور غنی‌سازی اوقات‌فراغت و شاداب‌سازی دانش‌آموزان هشتمین دوره المپیاد بازی‌های فکری رویش را که با استقبال ویژه دانش‌آموزان همراه بود برگزار کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۲۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری المیپاد رویش در ناحیه یک شیراز

بهزاد خانی بیان کرد: دانش‌آموزان به مدت ۴ روز، از تاریخ ۸ تا ۱۱ اسفندماه در 8 رشته‌ جنگا، روبیک، لیوان چینی، بلاک‌آس، پنتاگو، دومینو،کوریدور و اتللو باهم به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: المپیاد بازی‌های فکری رویش ناحیه یک شیراز در دو سطح مدرسه و ناحیه ویژه دانش‌آموزان دوره ابتدایی و متوسطه دختر و پسر برگزار شد.

خانی با اشاره به برگزاری جلسات توجیهی ویژه داوران و مربیان قبل از شروع مرحله ناحیه اضافه کرد: ۵۰ داور در این دوره از المپیاد در رشته‌های مختلف به داوری مسابقات پرداختند.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۳ هزار دانش‌آموز در المپیاد شرکت کردند، افزود: از نفرات اول تا سوم منتخبین مرحله ناحیه در برنامه اختتامیه المپیاد تقدیر خواهند شد.

ابوطالب زاده، داور المپیاد رویش ناحیه یک شیراز در رشته پنتاگو با بیان نحوه برگزاری رشته پنتاگو افزود: دانش‌آموزان از مهارت خوبی برخوردار بودند بسیار واضح و روشن بود که بسیار در این رشته تمرین انجام داده بود به این صورت که بعضی از مسابقات ما به صورت بسیار حرفه‌ای برگزار شد، اما متاسفانه در مراحل تک حذفی نتیجه مطلوب صورت نگرفت، اما به طور کلی مسابقات عالی انجام شد و در کنار دانش‌آموزان بسیار روحیه گرفتیم.

در ادامه راضیه صدیقی یکی دیگر از داوران المپیاد رویش ناحیه یک شیراز در رشته بلاک‌آس و جنگا بیان کرد: امسال هشتمین دوره المپیاد رویش در ۸ رشته برگزار شد که بهترین بعد این نوع از مسابقات مهارت انجام کارهای گروهی را دانش‌آموزان یاد می‌گیرند به خصوص برای دانش‌آموزانی که از لحاظ ارتباط اجتماعی کمی ضعیف هستند، این نوع از بازی میدان بسیار خوبی برای محک زدن دانش‌آموزان است.

دانش‌آموز‌ خبرنگار:هانیه شفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار