اهدای بیش از ۲ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی

ارومیه (پانا) - در راستای سومین دوره پویش «وقف کتاب، خیر ماندگار» بیش از ۲ هزار جلد کتاب توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌غربی به اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد.

کد مطلب: ۱۳۵۱۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اهدای بیش از ۲ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی

در راستای سومین دوره پویش «وقف کتاب، خیر ماندگار» بیش از ۲ هزار جلد کتاب توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی به اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه اهدا شد. کتاب وقف شده در موضوعات مختلف علمی، آمار، حسابداری، مذهبی و... هستند و پس از بررسی کارشناس منابع، آماده سازی و نیازسنجی در سطح کتابخانه‌های عمومی استان توزیع و در دسترس عموم قرار خواهند گرفت.

گفتنی است، سومین دوره پویش «وقف کتاب، خیر ماندگار» به همت این اداره کل و با همکاری شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، اداره کل اوقاف و امور خیریه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صدا و سیما و بنیاد ایران شناسی استان همزمان با دهه وقف در کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی با هدف ترویج فرهنگ و اشاعه سنت حسنه وقف کتاب، ایجاد همبستگی بین مردم و کتابخانه، ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، حفظ میراث فرهنگی و غنی سازی منابع کتابخانه‌های عمومی و... اجرا شد.

شایان ذکر است در سال 1401، در راستای سومین دوره پویش «وقف کتاب، خیر ماندگار» بیش از 20هزار جلد کتاب توسط عموم مردم به کتابخانه‌های عمومی این استان وقف شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار