مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد

۷ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز در مدارس شاهد کهگیلویه وبویراحمد مشغول به تحصیل هستند

یاسوج (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد در سطح استان ۲۲ مدرسه شاهد وجود دارد که ۷ هزار و ۶۰۰  دانش‌آموز در این مدارس تحصیل می‌کنند‌.

کد مطلب: ۱۳۴۹۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
۷ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز در مدارس شاهد کهگیلویه وبویراحمد مشغول به تحصیل هستند

جلسه ستاد شاهد استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسنعلی عزت‌خواه، مدیرکل آموزش و پرورش و رضا پارسیان نژاد، رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سایر اعضا برگزار شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد بر نگاه ویژه به مسائل آموزشی و تربیتی و بازدید میدانی از مدارس شاهد تاکید کرد.

عزت خواه بر بازدید از تمام مدارس شاهد در سطح استان تاکید کرد و گفت: برای تبیین و توجیه مدیران و بررسی نقاط ضعف و قوت مدارس شاهد جلسه ویژه ای برگزار شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در ابن جلسه گفت: اهتمام جدی به مسائل آموزشی و پرورشی شاهد یک ضرورت است که باید با برنامه ریزی اصولی و منسجم مورد توجه قرار گیرد.

رضا پارسیان نژاد افزود: ارتقا کیفی آموزش های علمی، تربیتی، دینی و اخلاقی مستلزم داشتن روحیه جهادی و انقلابی است تا دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت شوند.

پارسیان نژاد بر گرامیداشت روز جانباز و بزرگداشت مقام شهدا در اسفندماه تاکید کرد و گفت: با فعالیت‌های فرهنگی و مناسبتی ایثارگری های شهدا، جانبازان و آزادگان در مدارس شاهد برای دانش آموزان به خوبی مد نظر قرار گیرد.

وی از تلاش‌های آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در زمینه توسعه‌ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و خواستار توجه بیشتر به فرزندان شهدا در آموزش و پرورش شد.

محمد شریف مجیدیان، رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های آموزشی مدارس شاهد ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار