درخواست پلیس از هموطنان؛ از سفرهای غیرضرور پرهیز کنید

تهران (پانا)- رئیس پلیس راهور فراجا بااشاره به لغزندگی جاده‌ها از هموطنان خواست که حتی المقدور از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

کد مطلب: ۱۳۴۸۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
درخواست پلیس از هموطنان؛ از سفرهای غیرضرور پرهیز کنید

سردار سید کمال هادیانفر در این باره اظهار داشت: باتوجه به بارش های اخیری که صورت گرفته و اکنون نیز شاهد استمرار بارش در برخی مناطق هستیم، توصیه می کنیم هموطنان از انجام سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

رئیس پلیس راهور فراجا عنوان کرد: هر موقع احساس کنیم که تردد در مسیری خطرناک و تهدیدی برای جان رانندگان و سرنشینان است، قطعا همکاران ما در پلیس راه برای حفظ جان هموطنان از تردد وسایل نقلیه در مسیرهای مذکور جلوگیری خواهند کرد.

وی بااشاره به آمادگی کامل دستگاه های مسئول در طرح ترافیکی زمستانی پلیس، گفت: خوشبختانه از ۲۳ آذرماه و با انجام رزمایش طرح ترافیکی زمستان ۱۴۰۱ ، پلیس راهور و سایر دستگاه های ذیربط آمادگی کامل برای تسهیل ترددها در شرایط بارندگی را دارند و در مسیرها و گردنه های برف گیر حضور دارند.

رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص نحوه رانندگی و لزوم احتیاط در شرایط بارندگی تاکید کرد: آنچه مورد تاکید است، رعایت فاصله طولی حین رانندگی است و یک خودرو حتما باید ۲.۵ برابر طول خودش با خودروی جلویی فاصله داشته باشد تا شاهد تصادفات نباشیم.

سردار هادیانفر خاطرنشان کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ ، داشتن سوخت کافی، بررسی سالم بودن بخاری خودرو، سالم بودن برف پاک کن و چراغ‌های ماشین در شرایط جوی که مه یا غبار صبحگاهی است یا در مواقعی که نور خورشید به علت مه گرفتگی کافی نیست از اصول اولیه رانندگی در فصل زمستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار