جلسه بررسی و جمع‌بندی نهایی موضوعات و طرح‌های استان بوشهر

مخبر: قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن فقط با خدمت‌رسانی بیشتر میسر است

تهران (پانا) - جلسه بررسی و جمع‌بندی نهایی موضوعات و طرح‌های استان بوشهر ظهر امروز (یکشنبه) به ریاست معاون اول رییس‌جمهوری برگزار شد و توافقات دستگاه‌های اجرایی و طرح‌های پیشنهادی جهت اجرا در این استان مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۳۴۷۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مخبر: قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن فقط با خدمت‌رسانی بیشتر میسر است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمد مخبر در این جلسه که با توجه به سفر آتی رئیس جمهور به استان بوشهر در دور دوم سفرهای استانی برگزار شد، با اشاره به نقش و جایگاه این استان در اقتصاد کشور گفت: استان بوشهر از نظر طرح های نفت و گاز و اثرگذاری در اقتصاد کشور جزو استان های پراهمیت بشمار میرود و از این رو لازم است توجه ویژه ای به توسعه و اجرای مطالبات مردم این استان معطوف شود.

معاون اول رییس جمهور همچنین در ابتدای این جلسه به حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره و تصریح کرد: با وجود مسائل و برخی مشکلاتی که با آنها روبرو هستیم، مردم عزیزمان با بصیرت و آگاهی در راهپیمایی امسال حضور پیدا کردند که این حضور تبلوری از وفاداری به جمهوری اسلامی بود.

مخبر افزود: زبان، برای قدردانی از این درایت مردم قاصر است و قدردانی از حضور و مشارکت پرشور هموطنان فقط از طریق خدمت هر چه بیشتر به آنها میسر خواهد بود.

در این جلسه که وزرای نیرو، وزرش و جوانان، راه وشهرسازی، نفت، آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون اجرایی رییس جمهور، رییس سازمان انرژی اتمی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و استاندار بوشهر نیز حضور داشتند، پیش نویس طرح ها و پروژه های پیشنهادی دستگاه های اجرایی جهت توسعه استان بوشهر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و توافقات لازم در خصوص طرح ها منعقد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار