استاندار لرستان:

دهه فجر می‌تواند فرصت مناسبی برای پیگیری مشکلات میدانی باشد

خرم آباد (پانا)- استاندار لرستان گفت افتتاحیه های دهه فجر فرصت مناسبی برای ملاقات چهره به چهره با مردم و پیگیری میدانی برای حل مشکلات و مرتفع شدن آنها است.

کد مطلب: ۱۳۴۴۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر می‌تواند فرصت مناسبی برای پیگیری مشکلات میدانی باشد

فرهاد زیویار در حاشیه بهره برداری از مرکز شماره ۲ پرورش فکری کودکان و نوجوانان سلسله اظهار کرد: مردم در آیین افتتاح این طرح ها حضور پیدا می کنند و می توانند فارغ از مکاتبات اداری مشکلات خود را با مسئولان در میان بگذارند.

وی دیدارهای میدانی را فرصت خوبی برای شناخت بیشتر مسوولان از مسائل دانست و اضافه کرد: کانون های پرورش فکری نقش بزرگی در اعتلای فرهنگ دارند چراکه بخش بزرگی از آن کودکان هستند و سرمایه گذاری روی این قشر می تواند برکات فرهنگی خوبی برای استان به همراه داشته باشد.

زیویار با اشاره به افتتاح کارگاه میوه خشک کن در سلسله گفت: ظرفیت تولید سالانه این طرح به ارزش ۶ میلیارد تومان یک هزار تن است و برای هفت نفر به صورت مستقیم و هشت نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

وی بیان کرد: امروز همچنین یک واحد تولید و پرورش قارچ دکمه ای با ظرفیت تولید ۲۰۰ تن در سال و زمینه اشتغال مستقیم ۱۵ نفر بهره برداری شد که کل سرمایه گذاری این پروژه اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان است و ۳.۲ میلیارد تومان در قالب تسهیلات به این واحد تولیدی اختصاص یافته است.

وی افزود: ساخت کانون شماره ۲ پرورش فکری کودکان و نوجوانان سلسله نیز سال ۹۳ آغاز و مبلغ سه میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده است، اما به دلیل مشکلات اعتباری در تجهیز متوقف مانده بود که با پیگیری های به عمل آمده و هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تجهیز این مرکز، بهره برداری شده است.

دانش آموز خبرنگار: محمدرضا ویس کرمی و جیران عادلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار