استاندار سیستان و بلوچستان:

پشتوانه پژوهش، نخبگان دانش‌آموزی و دانشجویی هستند

زاهدان (پانا) - استاندار سیستان و بلوچستان از نخبگان دانش‌آموزی و دانشجویی به عنوان پشتوانه‌های آثار پژوهشی نام برد.

کد مطلب: ۱۳۴۴۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
پشتوانه پژوهش، نخبگان دانش‌آموزی و دانشجویی هستند

محمدکرمی در دیدار با دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان که در کشور حائز کسب رتبه های برتر شده اند و همچنین دانش آموزان منتخب عضو تشکل های دانش آموزی، با اشاره به اینکه آفرینش علم، باید به دست جوانان توانمند و با استعداد استان اتفاق بیافتد، گفت: در دنیای امروز توانایی از آن کسی است که کارهای نشدنی را شدنی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه در زمان جنگ تحمیلی هم علم حرف اول را می زد، عنوان کرد: فرهنگ دفاع مقدس فرهنگ قرآن بود که سراسر حکمت الهی است.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ایده و طرح جامع و مستند ارائه شده باید توسط صاحب ایده اجرا شود و در این راه شخصا حمایت و پشتیبانی لازم را خواهم کرد.

کرمی سواد رسانه‌ای را بسیار مهم دانست و گفت: فضای مجازی در عصر فعلی در واقع فضای حقیقی است که اگر از آن درست استفاده نشود تبدیل به تهدید می‌شود.

وی خواستار برگزاری مسابقات علمی، پژوهشی و... با طراحی و اجرای نخبگان دانش آموزی و دانشجویی در صداوسیمای استان شد و از انجام طرح مشاور دانش آموزی و دانشجویی در ادارات استان خبر داد و گفت: کارگروه‌های تخصصی مختلف مشاور دانش آموزی در ادارات ایجاد شود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان نیز در این جلسه از حمایت استاندار سیستان و بلوچستان از برنامه های آموزش و پرورش تقدیر و خاطرنشان کرد: براساس منویات مقام معظم رهبری سیستان و بلوچستان سرزمین گنج های پنهان است و باید تلاش کنیم حتی یک استعداد را هم هدر ندهیم.

دراین دیدار، دانش آموزان نیز با ارائه طرح ها و ایده های خود، خواستار حمایت نهادهای استانی در جهت تحقق آنها شدند و بکارگیری اندیشه و توان دانش آموزان در عرصه های مختلف را مورد تاکید قرار دادند.

دانش آموز خبرنگار: علی درویش پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار