«دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، کودک و نوزاد» دوم تا پنجم اسفند برگزار می‌شود

تهران (پانا) - «دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، کودک و نوزاد» روزهای دوم تا پنجم اسفند در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود در حالی که بخشی تخصصی از این نمایشگاه به اسباب‌بازی اختصاص یافته است.

کد مطلب: ۱۳۴۰۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
«دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، کودک و نوزاد» دوم تا پنجم اسفند برگزار می‌شود

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی رویداد، این نمایشگاه توسط شرکت «میلاد نور» به‌عنوان کارگزار رسمی سازمان توسعه تجارت و در سه بخش جداگانه «بهداشتی و درمان»، «لوازم سیسمونی» ازجمله ملزومات اتاق خواب و پوشاک نوزاد و کودک و همچنین «اسباب ‌بازی کودک» با رویکرد تخصصی و صادراتی در سالن‌های جداگانه‌ نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
بر این اساس برگزارکنندگان نمایشگاه از تمامی تولیدکنندگان و فعالان عرصه تولید محصولات کودک و اسبا‌ب‌بازی برای شرکت در این نمایشگاه فرهنگی، تجاری و بازرگانی دعوت کرده‌اند.
بخش تخصصی اسباب‌بازی امسال با نظارت «دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی» و با هدف حمایت از تولید‌کنندگان و ایجاد زمینه‌ای برای گسترش ارتباط‌های تجاری تولید‌کنندگان ایرانی با بازارهای بین‌المللی و ایجاد بسترهای صادراتی برای حضور در نمایشگاه‌های خارج از کشور برگزار خواهد شد.
بر همین اساس دبیرخانه «دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، کودک، نوزاد»(MBC) و «بخش تخصصی اسباب‌بازی» امسال برنامه‌ها، کارگاه‌ها و نشست‌های ویژه‌ای را برای این رویداد حوزه کودک تدارک دیده است که از آن جمله می‌توان به برگزاری نشست‌های تخصصی با مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تسهیل روابط تولیدکنندگان و بخش خصوصی، «سازمان مالکیت معنوی» با محوریت چگونگی ثبت طرح‌های صنعتی و نشست و گفت‌وگو با مسئولان و کارشناسان در حوزه دریافت «ایران کد» اشاره کرد.
همچنین برگزاری کارگاه‌های‌ آموزشی از جمله کارگاه ITC توسط نمایندگان مستقر در «سازمان توسعه تجارت»، کارگاه ویژه «دریافت استانداردهای بین‌المللی» و «کارگاه آشنایی با اصول بیمه و مالیات در فرآیندهای تولید و صادرات» از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه در روزهای نخست اسفند 1401 است.
در همین حال از مسئولان مختلف وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌هایی که در ارتقای کیفیت محصولات و تسهیل فرآیند صادرات نقش دارند و هیات‌های تجاری کشورهای همسایه برای بازدید از این نمایشگاه دعوت به‌عمل آمده است.
دبیرخانه «دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، کودک و نوزاد» به‌منظور رزرو فضای نمایشگاهی از تمامی تولیدکنندگان و فعالان صنایع مرتبط با محصولات کودک، نوزاد و اسباب‌بازی دعوت کرده است به نشانی اینترنتی expo.miladfair.ir/mbc مراجعه و در این نمایشگاه ثبت‌نام کنند.
شرکت نمایشگاهی میلاد نور این نمایشگاه را با همکاری «سازمان توسعه تجارت ایران»، «صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری» و «دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی» با هدف حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و خلاق با توجه به شعار سال 1401 - تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین- برگزار می‌کند.
«دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، کودک و نوزاد» روزهای دوم تا پنجم اسفند 1401 در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای علاقه‌مندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار