مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:

توجه به آموزش ابتدایی نیازمند برنامه‌ریزی اصولی و مدون است

یاسوج (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد توجه به آموزش ابتدایی نیازمند برنامه‌ریزی اصولی و مدون است.

کد مطلب: ۱۳۳۹۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
توجه به آموزش ابتدایی نیازمند برنامه‌ریزی اصولی و مدون است

حسنعلی عزت‌خواه در نشست با معاون و کارشناسان آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: آموزش ابتدایی نقش مهمی در عملکرد دانش آموزان در طول دوران تحصیل دارد که اهمیت این مقطع در آموزش وپرورش بسیار حیاتی است.

وی با بیان اینکه طرح‌های مهمی در مقطع ابتدایی اجرا می‌شود، افزود: توجه به جشنواره ها و طرح‌ها را خیلی جدی بگیرید و با بازدید میدانی و اطلاع رسانی به همه مدیران و آموزگاران بستر را برای اجرای طرح‌ها در همه مدارس فراهم کنید.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت آموزش ابتدایی در سطح استان گفت: ۹۰۹۱۵ نفر دانش آموز در ۱۷۱۹ آموزشگاه در سطح استان مشغول تحصیل هستند که ۴۷۳۲ نفر کار آموزش آنها را در سال تحصیلی جاری بر عهده دارند.

سید جلال رحیمی بیدک به طرح‌ها و برنامه های در دست اقدام در حوزه آموزش ابتدایی اشاره و اظهار کرد: توانمندسازی نیروی انسانی در زمینه های مختلف، پیگیری امور مربوط به بازماندگان از تحصیل در طرح شهید محمودوند، نظارت و بازدید میدانی از مدارس و کلاس‌های درس و پیگیری مسائل پرورشی و هویت شناسی در مدارس ابتدایی با اجرای برنامه های مناسبتی بخشی از برنامه های حوزه ابتدایی در طول سال تحصیلی جاری است.

وی گفت: ۱۲۲ راهبر آموزشی و ۱۵۴ سرگروه استانی و شهرستانی کار نظارت بر مسائل آموزش وپرورش مدارس ابتدایی را بر عهده دارند.

در این جلسه روسای ادرات و کارشناسان آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان به صورت جداگانه گزارش از فعالیت‌های انجام گرفته و در دست اقدام ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار