معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

اعزام ۶ هزار دانش‌آموز کرمانی به اردوی راهیان نور

کرمان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از اعزام ۶ هزار دانش‌آموز کرمانی در بهمن ماه امسال به اردوی راهیان نور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۸۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اعزام ۶ هزار دانش‌آموز کرمانی به اردوی راهیان نور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، سید اصغر سادات حسینی با بیان این‌ که مهمترین اهداف اردوی راهیان نور، علاوه بر زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، بیان، ایثارگری و رشادت های دلاور مردانه شهدا است، خاطرنشان کرد: اردوهای زیارتی راهیان نور دانش آموزی از برنامه های بسیار مهم فرهنگی است که می تواند در بهترین دوران عمر یک نوجوان تأثیر معنوی بسزایی داشته باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: حضور دانش‌آموزان در مناطق جنگی و بازدید از این مناطق بهترین کار فرهنگی است که می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مؤثّر باشد.

سادات حسینی با اشاره به این‌ که برگزاری اردوی راهیان نور اثربخش، دغدغه‌ اصلی ما در آموزش و پرورش است، افزود: از تمام ظرفیت‌های آموزش و پرورش استان برای برگزاری اردوهای مطلوب و مؤثر استفاده خواهد شد.

وی گفت: در این سفر معنوی و فرهنگی، دانش‌آموزان از نزدیک با آثار جنگ تحمیلی و رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس ارتباط برقرار می‌کنند و اثرگذاری معنوی بسیار ارزشمندی خواهد داشت.

بر پایه این گزارش، دومین جلسه اجرایی هماهنگی و پشتیبانی برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان کرمان با حضور رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و و رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار