آیین نکوداشت جهادگر شهید مدرسه‌سازی «حسین علیمرادی» برگزار شد

تهران (پانا) - آیین نکوداشت جهادگر شهید مدرسه‌سازی «حسین علیمرادی» با رونمایی از سردیس این جهادگر نیکوکار، در محل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۹۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
آیین نکوداشت جهادگر شهید مدرسه‌سازی «حسین علیمرادی» برگزار شد

آیین نکوداشت جهادگر شهید مدرسه‌سازی زنده یاد «حسین علیمرادی» با حضور حمیدرضا خان‌محمدی سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و جمعی از خیران مدرسه‌ساز برگزار شد.

در این مراسم که خانواده مرحوم علیمرادی نیز حضور داشتند، ناصر قفلی با اهدای نشان خیرین مدرسه ساز به «امیرعلی علیمرادی» فرزند این جهادگر نیکوکار، وی را به عنوان کوچکترین عضو جامعه خیرین مدرسه ساز معرفی کرد.

همچنین از سردیس زنده یاد «حسین علیمرادی» نیز همزمان با ایام سومین سالروز عروج شهادت گونه وی رونمایی شد.

سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور پیش تر نیز در راستای تکریم زنده یاد «حسین علیمرادی» کتاب زندگی‌نامه این خیر جهادگر را چاپ و منتشر کرده بود.

مرحوم حسین علیمرادی جوان ۲۴ ساله‌ای بود که فعالیت‌های خود را با یک خیریه دانشجویی آغاز کرد و با راه‌اندازی موسسه «دست‌یاری به دشت‌یاری» آغازگر مسیر مدرسه‌سازی در منطقه محروم دشت یاری در سیستان و بلوچستان شد که متاسفانه در جریان بازید از همین منطقه در 8 آذر 1398 در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار