مدیر کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خبر داد:

توزیع بسته و اقلام فرهنگی بین مراکز دارالقرآن‌الکریم

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش از توزیع اقلام فرهنگی بین مراکز دارالقرآن الکریم سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۹۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بسته و اقلام فرهنگی بین مراکز دارالقرآن‌الکریم

میکائیل باقری اظهار داشت: به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز که از 15 تا 22 آذر است، به منظور تقویت فعالیت‌های مراکز دارالقرآن‌الکریم سراسر کشور، بسته‌ها و اقلام فرهنگی به این مراکز در حال ارسال است.

وی افزود: با توجه به پایش صورت گرفته از مراکز و نیز خوداظهاری مدیران نسبت به فعالیت‌های صورت گرفته در سال گذشته و برنامه‌های آنان در سال پیش‌ رو، مراکز دارالقرآن‌الکریم در چهار سطح «الف»، «ب»، «ج» و «د» دسته‌بندی شدند که این اقلام فرهنگی و قرآنی بین دارالقرآن‌هایی که عملکرد بهتری داشتند و در سطوح «الف» و «ب» قرار دارند، توزیع خواهد شد.

باقری ادامه داد: از عناوین این اقلام می‌توان به مصحف شریف قرآن کریم در قطع مختلف، نرم‌افزارهای آموزشی، کتاب‌های مختلف آموزشی و... اشاره کرد.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش همچنین اضافه کرد: این اقدام در راستای حمایت از مراکز دارالقرآن الکریم موفق صورت گرفته است و در همین راستا و با توجه به برنامه‌های پیش‌بینی شده، بنا است که مراکز دارالقرآن الکریم درجه «الف»، معین مراکز درجه «ج» قرار بگیرند تا شاهد ارتقای کمی و کیفی همه مراکز دارالقرآن باشیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های مراکز دارالقرآن الکریم، انتظار جدی بر این است که استان‌ها تدابیر لازم را برای تعیین تکلیف مراکز دارالقرآن درجه «د» نیز انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار