رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران:

عملکرد مناطق شهرداری تهران در زمان بودجه‌ریزی باید قابل دفاع باشد

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت افزایش بودجه مناطق در حوزه فرهنگی و اجتماعی بر قابل دفاع بودن عملکرد مناطق در زمان بودجه‌ریزی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۹۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد مناطق شهرداری تهران در زمان بودجه‌ریزی باید قابل دفاع باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر تهران؛ هفتاد و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با حضور اعضای کمیسیون و شهرداران مناطق 18، 2 و 5 شهرداری تهران و معاونان فرهنگی و برنامه ریزی این مناطق تشکیل شد.

در این جلسه عملکرد برنامه و بودجه مصوب 1401 شهرداری های مناطق 18، 2 و 5 مورد بررسی قرار گرفتند.

در جریان این نشست، نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: جلسات بررسی عملکرد بودجه ای مناطق به این منظور در حال برگزاری است که بتوانیم قبل از رسیدن به فصل بودجه ارزیابی لازم را در زمینه اقدامات فرهنگی و اجتماعی مناطق داشته باشیم و تا زمان رسیدن به فصل بودجه ریزی 1402 به عملکرد مطلوبی در حوزه فرهنگی و اجتماعی دست یابیم.

وی ادامه داد: هدف‌گذاری کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برای بودجه ریزی سال آینده این است که بودجه فرهنگی و اجتماعی، بیشتر به مناطق اختصاص یابد و این موضوع نیازمند عملکرد مناسب و مطلوب مناطق است.

معدنی پور با بیان اینکه عملکرد مناطق در زمان بودجه ریزی می بایست قابل دفاع باشند، اظهار داشت: در سال آینده به نحوی بودجه ها و برنامه ها در مناطق پیش بینی شوند که دیگر نیاز به جابجایی و برگشت اعتبار وجود نداشته باشد؛ به عبارتی برنامه ها می بایست واقعی و مناسب دیده شوند.

وی بر لزوم توجه به استفاده از بودجه های غیر نقد تخصیص یافته به مناطق نیز اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: جامعه در حال حرکت به سمت سالمندی است لذا ضروری است تا برنامه ریزی لازم برای فراهم کردن زیرساخت ها در این حوزه مد نظر قرار گرفته و به صورت پایلوت مناطقی در این حوزه فعالیت های خود را آغاز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار