هادی زمانی نژاد:

یکی از اصلی‌ترین عوامل پیشرفت و اعتلای تعلیم و تربیت، تحقیق و پژوهش است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 با بیان اینکه تحقیق و پژوهش در آموزش وپرورش می‌تواند نقش موثری در پیشرفت و اعتلای تعلیم و تربیت داشته باشد، تربیت دانش‌آموزان پژوهشگر و جستجوگر را مهم‌ترین رسالت متولیان امر تعلیم و تربیت دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۹۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
یکی از اصلی‌ترین عوامل پیشرفت و اعتلای تعلیم و تربیت، تحقیق و پژوهش است

هادی زمانی نژاد با اشاره به سند تحول بنیادین، تعلیم و تربیت را امری پیچیده برشمرد و اظهار کرد: برای موفقیت در امر تعلیم و تربیت و در راستای ارتباط بهتر مفاهیم و مولفه های آموزش و پرورش نیازمند تحقیق و پژوهش هستیم. اما متاسفانه آنگونه که باید موضوع پژوهش مورد توجه قرار نگرفته، بنابراین پژوهش و موضوعات تعلیم و تربیت باید دغدغه مندی همه متولیان تعلیم و تربیت باشد.

زمانی نژاد بیان کرد: تحقیق و پژوهش یکی از اصلی ترین مسیر حرکت پیشرفت و اعتلای تعلیم و تربیت است و این امر، در آموزش وپرورش می تواند نقش موثری در تعلیم و تربیت داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه نهادینه کردن پژوهش و پرسشگری باید به یک اصل در آموزش و پرورش تبدیل شود، خاطرنشان کرد: تربیت دانش آموزان پژوهشگر و جستجوگر مهمترین رسالت ما به عنوان متولیان امر تعلیم و تربیت است.

در حاشیه این مراسم پژوهشگران منتخب حاضر در جلسه به بیان ایده ها و موضوعات پژوهشی خود پرداختند و در پایان از نفرات برتر اول تا سوم استانی در دو بخش معلمان و دانش آموزان تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار