ویژه برنامه جشن روز جهانی معلولین آموزشگاه استثنایی مهر امام شهرستان فریدن

اصفهان (پانا) - مدرسه استثنایی مهر امام وابسته به آموزش و پرورش شهرستان فریدن میزبان همایشی بود که اعضای آن گرد هم آمدند تا توانمند‌سازی افراد دارای معلولیت و حصول اطمینان از فراگیر سازی و برابری را معنا کنند.

کد مطلب: ۱۳۲۹۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه جشن روز جهانی معلولین آموزشگاه استثنایی مهر امام شهرستان فریدن

جشنی با حضور محمد فصیحی مدیر آموزش و پرورش فریدن، کامکار شهردار شهر داران، محمدی رئیس شورای اسلامی شهر داران، افشاری رئیس انجمن اولیا و مربیان مدرسه و اولیا و دانش آموزان استثنایی مهر امام در محل هتل سیمرغ داران برگزار شد. محمد فصیحی مدیر آموزش و پرورش فریدن ضمن خیر مقدم و تشکر از مهمانان، 12 آذر را به همه دانش آموزان، خانواده ایشان و همکاران آموزشگاه که صبورانه و با علاقه و با تمام سختی ها چراغ خانواده را روشن نگه داشته اند تبریک گفت.

•در ادامه مریم قاسمی مدیر آموزشگاه هدف از نامگذاری این روز را افزایش درک عمومی و پذیرش افراد دارای معلولیت بر شمرد و از مهمانان خواست از نمایشگاه آثار دستی این دانش آموزان که در محل جشن دایر بود، دیدن نمایند. در پایان این برنامه که با اجرای هنرمندان گروه هنری ماه و خورشید بود، از تلاش گران عرصه آموزش در مدرسه مهر امام توسط مدیر آموزش و پرورش تجلیل و هدایایی به رسم یادبود به دانش آموزان آموزشگاه اهدا شد.

دانش آموز خبرنگاران:فاطمه بدیع الزمانی، مبینا شکوهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار