مدیرکل آموزش و پرورش فارس درمراسم چهلم شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی شاهچراغ:

وظیفه شناسی و مسئولیت‌پذیری، از ویژگی‌های شهید آرشام سرایدان بود

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت وظیفه‌شناسی و مسئولیت‌پذیری، از ویژگی‌های شهید آرشام سرایدان بود.

کد مطلب: ۱۳۲۹۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه شناسی و مسئولیت‌پذیری، از ویژگی‌های شهید آرشام سرایدان بود

محمدخلیل عسکری در مراسم چهلم شهدای دانش‌آموزی حرم مطهر شاهچراغ (ع) شیراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی گفت: یکی از ویژگی‌های شهید آرشام سرایدان وظیفه شناسی و مسئولیت‌پذیری بود تا آنجا که حتی در ایام بیماری نیز به صورت آنلاین تکالیف مدرسه را انجام می‌داد و همراه کلاس بود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: شهید محمدرضا کشاورز، الگوی خوبی در احترام‌گذاری به پدر و مادر بود که به نیت سلامتی مادر بیمارش، چهارشنبه‌ها به زیارت حرم شاهچراغ (ع) می‌رفت و در نهایت در همین مسیر نیز شهید شد.

عسکری افزود: همه ما باید از این شهیدان عزیز درس بگیریم و با احساس مسئولیت و وظیفه‌شناسی و به عشق ایران عزیز در مسیر پیشرفت و توسعه حرکت کنیم.

وی گفت: دشمنان ما در شرایطی که می‌بینند جوانان جمهوری اسلامی و ایران عزیز در عرصه‌های مختلف علم، دانش و فناوری قله‌های رفیع پیشرفت را طی می‌کنند و شاهد مقام‌آوری تعداد کثیری از دانش‌آموزانمان در المپیادهای بین المللی هستند و با حضوری شدن کلاس‌ها تحولی عظیم در جامعه پیش آمده از ابزار ننگین ترور استفاده می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: دشمنان غافل هستند که با استفاده از این ابزار نه تنها جامعه ما ضعیف نمی‌شود، بلکه توجه به امنیت دوچندان هم می‌شود.

عسکری خطاب به دانش‌آموزان گفت: امروز شما دانش‌آموزان باید با حضور پرشور در مدارس، تلاش بیشتری در راستای پیشرفت و دانش‌اندوزی داشته باشید.

وی افزود: ما نیز با تمام وجود در کنار شما دانش‌آموزان عزیز هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار