کارشناس فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی کرمانشاه:

آموزش اعضا و مربیان پیشتاز راهی برای تحقق ساحت اجتماعی سند بنیادین است

کرمانشاه (پانا) - کارشناس فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی استان کرمانشاه از فرایند جذب و سازماندهی و آموزش پیشتازان با هدف تحقق ساحت اجتماعی سند تحول بنیادین خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش اعضا و مربیان پیشتاز راهی برای تحقق ساحت اجتماعی سند بنیادین است

مسعود مهردادیان با اشاره به اینکه سازمان در دوره پاندمی کرونا به فعالیت‌ها و عملکردهای خود به صورت مجازی ادامه داد، عنوان کرد: از شروع همه‌گیری ویروس کرونا، تشکلات دانش‌آموزی نیز مانند بقیه سازمان‌ها گزینه ای جز توقف فعالیت حضوری خود و ادامه فعالیت‌ها به شکل مجازی نداشت، اما خوشبختانه توانستیم فعالیت‌ها را به شکل مجازی و در قالب پویش‌های هدفمند و جشنواره‌های تولید محتوا به مرحله عمل برسانیم و در راستای تربیت رسانه‌ای دانش آموزان قدم‌های موثری برداریم که تاثیرات رسانه‌ای مثبت زیادی در بین دانش آموزان داشت.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر عملکردهای شاخص سازمان دانش‌آموزی می‌توان به مواردی از جمله برگزاری آیین‌ها و مراسم‌های مذهبی و ملی، جشن نیکوکاری و مهارت‌محوری اشاره کرد. جمع‌آوری بسته‌های معیشتی و خیرخواهانه در قالب کمک‌های مومنانه به ویژه در جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری، جذب اعضا و مربیان پیشتاز و برگزاری کارگاه‌های مختلف در قالب توانمندسازی آنان از قابل توجه‌ترین فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی هستند که خوشبختانه استان کرمانشاه در این زمینه ها قدم های موثری برداشت.

وی تصریح کرد: سازمان دانش آموزی هر ساله با برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی، دانش آموزان و خانواده هایشان را در مقابله با بلایای طبیعی و خطرات آن آموزش می‌دهد. از دیگر برنامه های جامع و اصلی سازمان دانش آموزی نیز می‌توان به مانور یاوران انقلاب اشاره کرد که زمینه ای برای تبیین اندیشه های امام راحل و مقام معظم رهبری است

وی در پایان یادآوری کرد: دانش آموزان برای پیوستن به خانواده بزرگ سازمان دانش آموزی می‌توانند در زمان جذب و ساماندهی با عضو شدن در سامانه تشکلات پیشتازان مدرسه خود و یا با مراجعه به معاونین پرورشی مدرسه، عضو تشکلات پیشتازان سازمان دانش آموزی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار