رئیس کانون همبستگی جوانان کرمانشاه:

جهان امروز، جهان اعتماد به جوانان است

کرمانشاه (پانا) - رئیس کانون همبستگی جوانان کرمانشاه اظهار کرد جهان امروز، جهان اعتماد به جوانان است و هرکشوری که در طول تاریخ به جوانان اعتماد کرد به نتایج بی‌نظیری دست یافت.

کد مطلب: ۱۳۲۸۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
جهان امروز، جهان اعتماد به جوانان است

ابوالفضل رضایی در گفت‌و‌گو با پانا عنوان کرد: «اصلی ترین نقطه بها به نسل نوجوان و جوان در مدرسه و دانشگاه است. در این دو محل علم آموزی باید بستر رشد فردی هر شخص در هر زمینه ای که علاقه و استعداد دارد توسط دو وزارتخانه آموزش و پرورش و علوم فراهم شود.»

رضایی ادامه داد: «اما مسئله دیگری که بسیار مهم است آینده بعد از مدرسه و دانشگاه است که تاثیر مستقیمی بر روی انتخاب رشته و مدرسه و دانشگاه دارد. امسال در کنکور ریاضی ۱۴۰ هزار نفر شرکت کردند و این آمار بسیار پایینی نسبت به ظرفیت این رشته در دانشگاه هاست و نشان می دهد که دانش آموزان از آینده کاری رشته های آن ناامید هستند.»

وی در خصوص رسیدگی به حل مشکلات جوانان و نوجوانان عنوان کرد: «جهان امروز، جهان اعتماد به جوانان است و هر کشوری که در طول تاریخ به جوانان اعتماد کرد به نتایج بی نظیری دست یافت.»

رئیس کانون همبستگی جوانان استان کرمانشاه گفت: »وظیفه پیدا و پنهان مسئولین کشور توجه به جوانان و رسیدگی به حل مشکلات آنهاست و برای رسیدن به جامعه آرمانی خودمان باید سرمایه گذاری گسترده ای بر روی نسل نوجوان و جوان داشته باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار