معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور اعلام کرد

آذربایجان‌غربی نیازمند 5 هزار کلاس درس است

ارومیه (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور اعلام کرد آذربایجان غربی نیازمند 5 هزار کلاس درس است تا به میانگین کشوری در سرانه فضای آموزشی دست یابد. 

کد مطلب: ۱۳۲۸۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
آذربایجان‌غربی نیازمند 5 هزار کلاس درس است

حمیدرضا خان‌محمدی در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در آذربایجان غربی افزود: در راستای تکمیل پروژه های مشارکتی درصدد هستیم تا با فروش املاک مازاد و استفاده از ظرفیت خیرین در ساخت مدرسه یک جهش در نهضت مدرسه‌سازی داشته باشیم.

وی با تاکید بر احیای فعالیت‌های جهادی در مدارس، اظهار کرد: در بحث مدرسه‌سازی، مدرسه‌یاری و تعمیر نگهداری فضاهای آموزشی باید در بین اولیای دانش‌آموزان انگیزه مشارکت را افزایش داد و از حضور افراد صاحب فکر و ایده‌پرداز انقلابی بیش از پیش بهره گرفت.

خان‌محمدی اضافه کرد: ما از تمام خیرین مدرسه ساز می خواهیم تا در کنار مدارس احداثی خود حضور داشته باشند و بعد از احداث نیز معلمان و اولیای مدرسه را یاری کنند چرا که بزرگترین حضور خیرین در کشور به عنوان یک تشکل غیردولتی در امر مدرسه سازی است و این یک فرصت منحصر بفرد است.

وی افزود: ۱۳۸ مدرسه کانکسی در ۲ سال گذشته در آذربایجان غربی جمع آوری شده اما این استان همچنان نیازمند پنج هزار کلاس درس است تا به میانگین کشوری در سرانه فضای آموزشی دست یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار