فرماندار ملارد:

صبوری و ایثار از ویژگی‌های افراد شاغل در حوزه معلولین است

ملارد (پانا) - فرماندار ملارد در بازدید از اداره بهزیستی در هفته گرامیداشت معلولین، صبوری و ایثار را از ویژگی‌های اخلاقی افراد شاغل در حوزه توانبخشی دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۸۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
صبوری و ایثار از ویژگی‌های افراد شاغل در حوزه معلولین است

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ملارد، جابر کریمی، فرماندار این شهرستان، ضمن بازدید از اداره بهزیستی به مناسبت گرامیداشت هفته معلولین گفت: مراجعه‌کنندگان و مخاطبین اداره و مراکز بهزیستی شرایط متفاوتی داشته و نحوه برخورد و تعامل با آنها نیازمند صبوری بیشتری است که همین انتخاب از سوی افرادی که مشغول خدمت‌رسانی در این سازمان هستند، نوعی ایثار است.

فرماندار شهرستان ملارد ضمن تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای خدمت‌رسانی به جامعه معلولین گفت: با توجه به پتانسیل موجود شهرستان به ویژه در شهرک صنعتی و وجود واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها، لازم است با معرفی خدمات بهزیستی و شناساندن آن، شرایطی فراهم شود تا بتوان از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب استفاده کرد.

داوود فهیم، سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ملارد نیز توضیحاتی را در خصوص تعداد پرونده‌ها، مراکز و خدمات ارائه داد و گفت: کارشناسان این اداره در تلاش هستند تا در کنار خدمت‌رسانی سریع و پیگیری امور توانخواهان با کمک سایر ارگان‌های شهرستان خدمات بهتری را به افراد دارای معلولیت ارائه کنند که در این خصوص اقدامات خوبی مانند: پیگیری بیمه سلامت و تسهیلات اشتغال صورت پذیرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار