مدیر آموزش و پرورش رودهن :

انجمن اولیا و مربیان بازوان توانمند مدیریت در مدارس هستند

رودهن (پانا) - مدیر آموزش و پرورش رودهن در جلسه انتخابات شورای انجمن اولیا و مربیان، انجمن اولیا و مربیان را بازوان توانمند فرایند مدیریتی کارآمد و تسهیلی در امر تعلیم و تربیت برای مدیران مدارس برشمرد که دامنه فعالیت‌شان در جهت کیفی و کمی مرتب باید افزایش و ارتقا یابد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اولیا و مربیان بازوان توانمند مدیریت در مدارس هستند

زهرا رستمی، مدیر آموزش و پرورش رودهن در جلسه انتخابات شورای انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش رودهن که با حضور منتخبین انجمن اولیا و مربیان مدارس در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، گفت: حضور موثر و فعال اعضای انجمن در مدارس، کاملا مشهود است که قطعا نشان‌دهنده تعهد و دلسوزی و احساس مسئولیتی است که انجمن در مقابل اقدامات آموزشی و تربیتی مدرسه و دانش‌آموزان دارند؛ در بسیاری از موارد حتی با وجود عدم حضور به صورت فیزیکی، حضور معنوی و کارآمد اعضای انجمن در تصمیم‌گیری برنامه‌های مختلف و روند اجرایی مدارس کاملا شاخص‌است‌.

وی افزود: زمانی که مدارس به صورت حضوری برگزار شد و دانش آموزان وارد مدارس شدند، نگرانی‌های بسیار زیادی مطرح بود، زیرا این دانش‌آموزان تربیت‌یافته فضای مجازی در دو سال تعطیلی مدارس بودند؛ که قطعا مشکلات زیادی را بر دوش آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت متحمل می‌شد؛ اما بسیاری از این دغدغه‌مندی‌ها، مشکلات و کمبودها در مدارس با مشارکت چشم‌گیر اعضای انجمن و حمایت آنان حل و روند بهبودی به خود گرفت که قطعا جای تقدیر و تشکر ویژه از انجمن اولیا و مربیان مطرح می‌‌شود و ما قدردان همه شما هستیم. باتوجه به اتفاقات اخیر که در مناطق مختلف رخ داد با همت بالایی که اعضای انجمن مدارس به عنوان حامی و پشتیبان داشتند، منطقه ما جزء مناطق آرام بوده است و اگر مشکلی هم وجود داشته با تدبیر و درایت و همراهی صمیمانه اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس حل و برطرف شده است‌.

رستمی، در تکمیل صحبت‌هایش تصریح کرد: انجمن در دو سال تعطیلی مدارس و مشکلات آموزش مجازی دانش‌آموزان کمک‌های بسیاری به آموزش و پرورش و پیشبرد روند اجرایی کردند. اگر حضور گرم آنان نبود در آن دوره فرایند آموزشی مدارس با مشکل روبه‌رو می‌شد و خلل‌های زیادی داشت. انجمن در موضوع‌های مختلف و ضروری از جمله ثبت‌نام دانش‌آموزان، ساماندهی سرویس‌ها و حتی امور آموزشی و پرورشی به صورت گسترده با مدارس ما همکاری کرده و حمایت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش رودهن در پایان این جلسه خطاب به اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس خاطرنشان کرد: از اعضای انجمن خواستاریم که پیگیر تشکیل و اجرا برنامه‌های آموزش خانواده در مدارس باشند و فرایند تشویق و ترغیب اولیا را جهت شرکت در این جلسات جدی پیگیری کنند که مسلما در ارتقای شرایط روانی و جسمی دانش‌آموزان ما در مدارس کمک‌کننده و مفید خواهد بود.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه عمادی‌نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار