مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

مدرسه نه‌تنها کانون تربیت بلکه کانون پیشرفت جامعه است

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت اعتقاد بر این است که مدرسه نه تنها کانون تربیت است، بلکه می‌تواند به کانون پیشرفت در محله و جامعه تبدیل شود.

کد مطلب: ۱۳۲۸۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه نه‌تنها کانون تربیت بلکه کانون پیشرفت جامعه است

حسنعلی میرعبدی در مراسم نمادین آیین نواختن زنگ پژوهش که در دبیرستان استعدادهای درخشان حضرت محمد برگزار شد، اظهار کرد: دانش آموزان سیستان و بلوچستان در تمام زمینه ها مایه فخر و مباهات استان هستند.

وی افزود: استعدادها و ظرفیت‌های بسیار خوبی در استان وجود دارد که یکی از آنها نیروی انسانی است.

میرعبدی تصریح کرد: ما هرچه بیشتر در زمینه تحقیق و پژوهش سرمایه‌گذاری کنیم بیشتر به خود می بالیم زیرا دانش آموزان افتخارآفرین مایه فخر و مباهات استان هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه استقبال از دانش آموزان افتخارآفرین مایه افتخار است، تصریح کرد: حضور دانش آموزان سیستان و بلوچستان در عرصه های ملی ارزشمند است زیرا این دانش آموزان سفیران بسیار شایسته استان هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه دانش آموزان ما در تمام ساحت ها خصوصاً ساحت های تربیتی موفق بوده‌اند. در بحث قرآن کریم و مفاهیم، فناوری و کارسوق های مختلف همواره دانش آموزان این استان افتخارآفرین اند.
میرعبدی خاطرنشان کرد: مسیر پیشرفت و ترقی برای همه دانشمندان، مدرسه بوده است؛ سیاست ما در دستگاه تعلیم و تربیت توجه بسیار ویژه به مسئله تحقیق و پژوهش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار