امام جمعه موقت رودهن:

دانشگاه نباید دستخوش برخی حوادث شود

رودهن(پانا)‌ - امام جمعه موقت رودهن، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رودهن، اعلام کرد دانشگاه نباید دستخوش برخی حوادث شود.

کد مطلب: ۱۳۲۸۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه نباید دستخوش برخی حوادث شود

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن باباییان امام جمعه شهر اندیشه و رودهن، در خطبه های نماز جمعه این هفته رودهن عنوان کرد: اگر با تقوا بشویم و آنچه خدا را خوش آید انجام دهیم، پرده‌هایی که جلوی چشم ما است جدا می‌شود و می‌توانیم حق را از باطل تشخیص دهیم، اگر نتوانیم حق را از باطل تشخیص دهیم نشان از این است که تقوای خدا در دل ما ضعیف است.

وی افزود: دانشگاه یکی از مراکز علم است، نباید دستخوش برخی حوادث شود، دانشگاه در زمانی که نیکسون به ایران آمد پرچم‌دار خط مبارزه با آمریکا بود.

باباییان با اشاره به ۱۶ آذر گفت: ۱۶ آذر روز مبارزه با آمریکا است، روز مبارزه با استکبار است و دانشجو باید بداند ۱۶ آذر آبروی دانشجو است. ما در مباحث متفاوت اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی پیشرفت‌هایی داریم که بیشتر مردم ما از آنها آگاهی ندارند.

وی همچنین تصریح کرد: حوادث اخیر بر مبنای پیشرفت‌ها و پیروزی‌های متعدد ماست، ما در صنعت ورزش پیشرفت بسیار خوبی داشتیم؛ از سال ۱۳۵۷ تا ۱۴۰۱ تیم ملی ما ۵ مرتبه وارد جام جهانی شده، اما در زمان پهلوی فقط ۱ مرتبه وارد جام جهانی شد، اگر پیشرفت‌ها دیده شود، قطعا خواهید دید افرادی مانند کومله، دموکرات، منافقین و تجزیه‌طلبان دیگر هیچ غلطی نخواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار