امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه شهید رجایی با سازمان نوسازی مدارس کشور

تهران (پانا) - تفاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با حضور و امضای سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور و رئیس دانشگاه شهید رجایی منعقد شد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه شهید رجایی با سازمان نوسازی مدارس کشور

تفاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان نوسازی مدارس کشور و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به امضای حمیدرضا خان‌محمدی و جمال الدین مهدی‌نژاد رسید.

سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه بین سازمان و این دانشگاه مهم نوید بخش روزهای خوبی برای نوسازی مدارس است، گفت: دانشگاه مرز دانش است و نیازهای ما باید به آن متصل و در مرز دانش پیگیری شود.

وی بیان کرد: باید مرز دانش را به سازمان نزدیک کنیم، این مهم در ساختار جدید پیش‌بینی شد و دنبال ایجاد جایگاه و هویت برای این موضوع هستیم.

خان‌محمدی با اشاره به وجود ظرفیت‌های بسیار بالا در بین جوانان و دانشجویان، افزود: این تفاهم‌نامه نیز به منظور بهره‌مندی از ظرفیت و توانمندی دانشگاه و دانشجویان و در راستای ماموریت سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شد.

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در ادامه ابراز امیدواری کرد با تلاش طرفین این تفاهم‌‌نامه سریعا به بسته عملیاتی تبدیل شود.

مهدی‌نژاد رئیس دانشگاه شهید رجایی نیز با اشاره به لزوم همکاری بیشتر این مجموعه علمی دانشگاهی با وزارت آموزش و پرورش و سازمان‌های وابسته، گفت: وجود دانشکده‌ها و رشته‌های تحصیلی مختلف و بهره مندی از اساتید برجسته‌ای که ۱۰ نفر از آنها در بین دو درصد اساتید برتر جهان قرار دارند ظرفیت و مزیت بسیار ارزشمندی است.

وی با اشاره به اهمیت معماری فضاهای آموزشی در اجرای محتوای درسی، بیان کرد: هر موضوع معماری باید در فرایند پژوهش محور نهایی شود و دانشگاه شهید جایی این امکان را دارد تا پژوهش‌هایی را در این حوزه به انجام برساند.

از موضوعات این تفاهم‌ نامه همکاری می‌توان به انجام مطالعات مورد نیاز سازمان بر اساس ماموریت‌های قانونی و جایگاه سازمان در اجرا و مدیریت طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای از طریق دانشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی وابسته به دانشگاه شهید رجایی و سایر دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی و دانش بنیان ذیصلاح و مهندسان مشاور اشاره کرد.

همچنین مدیریت قراردادهای مرتبط به طرح‌های ملی، طراحی سامانه‌های الکترونیک مورد نیاز سازمان، برگزاری دوره‌‌های آموزشی مرتبط با دستاوردهای مطالعاتی تفاهم‌‌‌نامه برای مدیران و کارشناسان سازمان و واحدهای تابعه در راستای تحقق اهداف طرح‌ها از طریق مراجع ذیصلاح و مدیریت پروژه‌‌های مطالعاتی موضوع این تفاهم‌نامه و نظارت فنی و کیفی در اجرای پروژه‌های یاد شده از دیگر محورهای این تفاهم‌ نامه به شمار می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار