بازدید از کلاس‌های سوادآموزی مرکز یادگیری ندامتگاه قزلحصار کرج

کرج (پانا) - بازدید از کلاس‌های سوادآموزی مرکز یادگیری ندامتگاه قزلحصار کرج با حضورعلیرضا عبدی معاون وزیر و رئیس نهضت سوادآموزی، محمد فرهادی مشاور عالی معاون وزیر،  غلامرضا بروجی، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی ، سید محمود حسینی، معاون آموزش ابتدایی، حسین قلی‌زاده، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج، رویا عسگرپور، معاون نهضت سوادآموزی استان البرز و سایر مسئولین در ندامتگاه قزلحصار کرج انجام شد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از کلاس‌های سوادآموزی مرکز یادگیری ندامتگاه قزلحصار کرج

علیرضا عبدی، معاون وزیر و رئیس نهضت سوادآموزی در بازدید از کلاس های سوادآموزی مرکز یادگیری محلی ندامتگاه قزلحصار کرج عنوان کرد: می بایست برای کسی که در زندان باسواد می شود و کسی که به دنبال کسب علم و دانش نمی رود تفاوت قائل شویم. کار در ندامتگاه کاری بسیار ارزشمندی است که انشالله نتیجه این تلاش ها را در زندگی خود ببینند.

وی بیان کرد: بایستی به حرف امام خمینی (ره) جامعه عمل بپوشانیم و یک سند و برنامه باسوادی برای تمام زندانیان طراحی و تدوین کنیم.

معاون وزیر با بیان اینکه ذات سواد آرامش بخش و راه گشاست، تصریح کرد: نه تنها در نهضت سوادآموزی بلکه در تمام ابعاد آموزشی کشور باید تمهیداتی اندیشیده شود و همه پای کار بیاییم و آستین ها را بالا بزنیم و بحث سوادآموزی را در ندامتگاه دریابیم.

عبدی یادآوری کرد: خیلی سریع باید کارگروهی تشکیل شود و یک‌بار برای همیشه قاعده ای گذاشته شود که هر بی سوادی که وارد این مکان می شود باید تا وقتی که خارج می شود به تحصیل بپردازد و باسواد خارج شود، چرا که باسواد شدن و علم اندوزی باعث جلوگیری از خیلی از کارهای مخرب می شود.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه در این مکان افرادی مشغول احیای انسانیت هستند و برشی دیگر از آموزش و پرورش اتفاق می افتد، کار خیلی سخت تر هم است.

در این دیدار با همکاری اشکان کمالی، مدیر ندامتگاه قزلحصار، از سالن ورزشی و کتابخانه و کلاس های درس و ... بازدید شد و با زندانیان به صورت صمیمی گفتگو شد و خواسته ها و پیشنهادات خود را در زمینه های مختلف آموزشی، پرورشی و ... بیان کردند.

در پایان از زحمات مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج و دیگر همکارانی که در زمینه سوادآموزی تلاش مضاعفی کرده بودند، قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار