درخشش دانش‌آموزان منطقه ۱۴ در مسابقات لیگ دو صحرانوردی شهر تهران

تهران(پانا) - در مرحله نهایی مسابقه لیگ دو صحرانوردی شهر تهران، دختران و پسران دانش آموز منطقه ۱۴ موفق به کسب مقام شدند.

کد مطلب: ۱۳۲۸۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان منطقه ۱۴ در مسابقات لیگ دو صحرانوردی شهر تهران

مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی کشور در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با شرکت ۱۰۰ دونده از مناطق ۱۹ گانه تهران در بوستان ولایت به میزبانی آموزش و پرورش منطقه ۱۹ و به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران برگزار شد و در رده های سنی نوجوانان و بزرگسالان در رده سنی جوانان خاتمه یافت.

در این مسابقات که به طول ۵ کیلومتر در مقطع متوسطه دوم و مسافت ۴ کیلومتر در مقطع متوسطه اول برگزار شد، تیم دوی صحرانوردی آموزش و پرورش منطقه ۱۴ در مقطع متوسطه اول نایب قهرمان و در مقطع متوسطه دوم عنوان سوم مسابقات قهرمانی دانش آموزان شهر تهران را کسب کرد.

بر اساس این خبر، این دوره از مسابقات دوی صحرانوردی با هدف توسعه ورزش دو و میدانی و کسب تجربه‌ای خوب برای ورزشکاران دوی استقامت و نیمه استقامت برگزار شد.

در پایان این دوره از رقابت‌ها که مورد استقبال پرشور دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها قرار گرفت، به نفرات برتر از از سوی مدیریت آموزش و پرورش شهر تهران جوایزی اهدا شد.

* خبرنگار دانش‌آموز: عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار