همزمان با سراسر کشور:

برگزاری بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب آور» در شهرستان قرچک

قرچک(پانا) - بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله شهرستان‌های استان تهران، به صورت متمرکز در شهرستان قرچک با حضور مسئولین استانی و منطقه‌ای در آموزشگاه انصار‌المهدی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب آور» در شهرستان قرچک

مانور سراسری زلزله شهرستان‌های استان تهران، با حضور فعال سازمان جمعیت هلال احمر، آب، برق، گاز، آتش نشانی، مخابرات، نیروی انتظامی، پلیس راهور، اورژانس، شبکه بهداشت، بسیج، آموزش و پرورش در آموزشگاه انصار المهدی با مدیریت فریبرز محمدی در شهرستان قرچک برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، آژیر مانور زلزله آغاز و حلقه امن در حیاط آموزشگاه تشکیل شد، سپس دانش‌آموزان با پناهگیری در کلاس و انتقال به حیاط در حلقه امن ادامه پناهگیری را اجرا کردند.

در ادامه ادارات اجرایی مختلف، به ترتیب وارد صحنه شدند و هرکدام نقش تعریف شده از طرف هلال احمر را اجرا کردند و از آموزشگاه خارج شدند.

کمیته مدیریت بحران با حضور حسین سعیدی یکتا نماینده مدیریت بحران استانداری تهران و مدیر سازمان دانش‌آموزی اداره کل شهرستان‌های تهران، سعید دهنوی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل شهرستان‌های تهران و دیگر مسئولین استانی و منطقه‌ای تشکیل شد.

در این برنامه رضا داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک، هدف از بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله، با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب آور» را ارتقای آمادگی دانش‌آموزان در مواقع بحران و زلزله دانست و خاطر نشان کرد: در واقع این مانور تمرینی است برای افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان تا بدانند در مواقع زلزله به چه نحو، با چه سرعت و با چه کیفیتی در جهت حفظ سلامتی، پناهگیری کنند.

خبرنگار: آرزو محمدنژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار