معاون آموزش ابتدایی البرز:

ترویج فرهنگ مطالعه در بین دانش آموزان ضروری است

کرج (پانا)- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز، ترویج فرهنگ مطالعه در بین دانش‌آموزان را امری ضروری دانست و همت مدارس شاهد، غیردولتی و برخوردار برای تسریع در اجرای این طرح را مطالبه کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
ترویج فرهنگ مطالعه در بین دانش آموزان ضروری است

سید محمود حسینی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در دیدار با معاون، کارشناس مسئول و کارشناسان مقاطع ابتدایی ناحیه 4 کرج عنوان کرد: هدف از این دیدار صرفا تبیین رویکردهای معاونت آموزش ابتدایی وزارت با همکاران معاونت آموزش ابتدایی مناطق و نواحی، بررسی مشکلات، دریافت نظرات و ایده ها مختلف در این حوزه است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مدیریت زمان در اجرای به موقع و دقیق طرح ها و برنامه ها، اهمیت ویژه‌ای دارد تدابیری اتخاذ شود تا کارها به نحو مطلوب و شایسته انجام شود.

حسینی تاکید ویژه ای بر اجرای دقیق طرح "شهید محمودوند" داشت و جذب حداکثری بازماندگان از تحصیل را یکی از وظایف مهم این حوزه دانست.

وی ضمن اشاره به طرح توانمندسازی معلمان با عنوان طرح "شهید همت" و اجرای طرح "یار مهربان" با هدف تجهیز مدارس به کتابخانه کلاسی، ترویج فرهنگ مطالعه در بین دانش آموزان را امری ضروری دانست و همت مدارس شاهد، غیردولتی و برخوردار برای تسریع در اجرای این طرح را مطالبه کرد و ابراز امیدواری کرد تا با بهره گیری از ظرفیت گروه های جهادی و خیرین این طرح در سایر مدارس به ویژه مناطق کم برخوردار در سال جاری اجرا شود.

حسینی همچنین بیان کرد: کودکستان‌ها نیز نیاز به نگاه خاص و توجه ویژه‌ای دارند و می بایست با بازدید مستمر برای رفع و برطرف کردن مشکلات احتمالی آنها اقدام لازم صورت گیرد و تمام مهدهای کودک و پیش دبستانی در فرصت باقی مانده نسبت به تطبیق و یا دریافت مجوز از سازمان تعلیم و تربیت کودک از طریق معاونت های آموزش ابتدایی مناطق و شهرستان ها اقدام کنند.

معاون آموزش ابتدایی در پایان استمرار این نشست ها را در سایر نواحی و شهرستان ها در هفته آینده اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار