رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی در گردهمایی شورای معاونین آموزش‌وپرورش استان ایلام؛

لزوم تولید انبوه محتوا توسط روابط عمومی‌ها برای جریان سازی صحیح در جامعه

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش در گردهمایی شورای معاونین آموزش‌وپرورش استان ایلام بر لزوم تولید انبوه محتوا توسط روابط عمومی‌ها برای جریان سازی صحیح در جامعه تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
لزوم تولید انبوه محتوا توسط روابط عمومی‌ها برای جریان سازی صحیح در جامعه

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، مصطفی بابایی اظهار کرد: امروز در عصر ارتباطات زندگی می‌کنیم، بنابراین رسانه‌ها انحصاری نیستند و هرکسی که یک گوشی هوشمند دارد نقش یک خبرنگار را ایفا می‌کند، لذا باید به‌صورت جدی به این موضوع دقت داشته باشیم و بدانیم که هر شهروندی می‌تواند نقش یک خبرنگار را داشته باشد.

وی گفت: اکنون در شرایطی هستیم که دشمن در حال پیاده‌سازی برنامه خود برای انجام عملیات روانی بر دانش آموزان این مرزوبوم است لذا ضرورت دارد تا تمام دستگاه‌ها به آموزش‌وپرورش برای خنثی‌سازی این حمله دشمن یاری رسانند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش ادامه داد: امروزه روابط عمومی تنها در برگزاری مراسم‌ها خلاصه نمی‌شود، بلکه مجموعه‌ای از وظایف و مسئولیت‌هایی را بر عهده دارد که در سازمان نقش تعیین‌کننده و حساسی دارند، لذا کارکنان روابط عمومی‌ها نیازمند به‌روزرسانی مداوم دانش خود هستند و مدیران سازمان‌ها نیز باید با برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های گوناگون در به‌روزآوری نیروی انسانی خود تلاش نمایند.

وی ادامه داد: روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش به سمت یک روابط عمومی ماموریت‌گرا حرکت می‌کند و بر این اساس پویش‌های مختلفی را برای نشان دادن واقعیت‌ها و اهداف نظام بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و اجرای «جهاد تبیین» انجام می‌دهیم.

بابایی با اشاره به اینکه یکی از وظایف روابط عمومی‌ها ایجاد جریان سازی در جامعه و مخاطبان آن بر اساس برنامه‌ها و اهداف سازمان است، گفت: برای جریان سازی، باید تولید انبوه محتوا داشت، لذا مدیران روابط عمومی پیش از اقدام به هر کاری باید نیروی انسانی توانمند، آشنا به علم روز با شناخت مخاطب را داشته باشند تا بتوانند محتوای مناسب را تولید نمایند.

وی با اشاره به دستاوردهای دولت در حوزه آموزش‌وپرورش گفت: در ۶ ماه نخست سال جاری بیش از ۹ هزار مدرسه در سطح کشور ساخته ‌شده است و در سفرهای استانی بودجه‌هایی برای نوسازی و بازسازی مدارس اختصاص داده‌ شده است.

بابایی در پایان خاطرنشان کرد: مخاطبان آموزش و پرورش امکان دریافت اخبار و اطلاعات را از منابع گوناگونی دارند، لذا ضرورت دارد تا برای این که به عنوان یک منبع خبر مطمئن و صحیح در نزد افکار عمومی شناخته شویم و مخاطبان به عنوان اولین منبع خبر در حوزه تعلیم و تربیت به ما مراجعه نمایند، اخبار را صادقانه و سریع در اختیار افکار عمومی قرار هیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار