معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش:

یکى از عوامل رشد و به‌روزرسانی اطلاعات کارکنان، برگزاری کارگاه‌هاى آموزشى است

تهران (پانا) - همایش روسای ادارات حقوقی، املاک و حمایت قضایی آموزش و پرورش استان‌های کشور با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در کرمان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
یکى از عوامل رشد و به‌روزرسانی اطلاعات کارکنان، برگزاری کارگاه‌هاى آموزشى است

به گزارش روابط عمومی معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، قاسم احمدی لاشکی درباره این دوره اظهار داشت: این کارگاه آموزشی در دو دوره ضمن خدمت به میزان 16 ساعت برای همکاران حقوقی منظور و برگزار شد.

وی افزود: این کارگاه توانمندسازی با موضوع و سرفصل‌های آشنایی با تکلیف قانونی در بودجه 1402، مستند سازی و مولدسازی املاک، اجرای مواد (2) و (4) قانون تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی و مباحث عمومی برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را دانش‌افزایی و ارتقای صلاحیت حرفه‌ای و مهارت روسای محترم ادارات حقوقی و هماهنگی حداکثری در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌ها و زمینه‌سازی برای امکان تبادل تجربیات برشمرد.

معاون حقوقی و امور مجلس گفت: آموزش و فراگیری مهارت‌ها در دوره‌های آموزشی نه ‌تنها باعث ارتقای سطح توانمندی شغلی و بهبود عملکرد همکاران حقوقی می‌شود بلکه با تسهیل و تسریع در خدمت‌رسانی زمینه جلب رضایت جامعه هدف آموزش و پرورش را نیز فراهم می‌نماید.

احمدی لاشکی افزود: امروزه دوره‌ها و کارگاه‏‌هاى آموزشى و ضمن خدمت به عنوان یکى از عوامل رشد و به‌روز کردن اطلاعات کارکنان مطرح مى‏‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار