سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش:

اشاعه فرهنگ نذر تدریس و انجام کارهای جهادی تخصصی، مصداق روحیه بسیجی است

تهران (پانا) - سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اشاعه فرهنگ نذر تدریس و انجام کارهای جهادی در راستای تخصص افراد را مصداق روحیه بسیجی دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۷۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
اشاعه فرهنگ نذر تدریس و انجام کارهای جهادی تخصصی، مصداق روحیه بسیجی است

به گزارش روابط عمومی معاونت ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، ظهر امروز به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج جلسه‌ای با حضور معصومه نجفی پازوکی سرپرست معاونت آموزش ابتدایی، صفرعلی یازرلو فرمانده پایگاه و سایر همکاران حوزه ستادی معاونت در پایگاه بسیج شهیدعلی لندی برگزار شد.

یازرلو ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج گزارشی از روند شکل‌گیری و برنامه‌های این پایگاه در ایام هفته بسیج ارائه کرد. وی اظهار داشت: فراخوان مقاله، مسابقه کتابخوانی و برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان مدیریت جهادی برای همکاران حوزه ستادی از جمله اقدامات این پایگاه است.

وی در ادامه گزارش فعالیت‌های پایگاه به مناسبت ایام گرامیداشت بسیج اشاره کرد و گفت: ارسال اطلاعیه به استان‌ها در حوزه عشایری با موضوع برگزاری صبحگاه مشترک با بسیج عشایر استان، تقویت بسیج دانش‌آموزی با برگزاری مراسمی در مدارس عشایری و با حضور رئیس اداره و بسیجیان مدرسه و عضوگیری از دانش‌آموزان در بسیج، راه‌اندازی جلسات مختلف جهاد تبیین با گفت‌وگوی آزاد در مدارس عشایری و همچنین تقدیر از همکاران بسیجی و نهابتا دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران از جمله این فعالیت‌ها است.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی نیز با یادآوری خاطرات و رشادت های شهدا و ایثارگران دفاع مقدس، تداوم حضور این مکتب را در همه اعصار و زمان‌ها ضروری دانست و تاکید کرد: بسیجی همواره شرایط را در نظر می‌گیرد و پای کار است.

نجفی افزود: انتظار می‌رود ما به عنوان یک بسیجی، ضرورت‌های فعلی آموزش ابتدایی را بشناسیم و با تحلیل شرایط موجود و ترسیم آنچه مطلوب است، وظیفه خود را در قبال آموزش ابتدایی و دانش‌آموزان دوره ابتدایی بدانیم و در این مسیر، به شکل عملیاتی و فراتر از چارچوب تعریف شده اداری ایفای نقش کنیم.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اشاعه فرهنگ نذر تدریس و انجام کارهای جهادی در راستای تخصص افراد را به عنوان یک مصداق دیگر از تفکر و روحیه بسیجی در بین همکاران فرهنگی، امری پسندیده دانست و اذعان داشت: این گونه اقدامات که فارغ از انتظارات مادی و در حمایت از دانش آموزان نیازمند توجه انجام می‌شود؛ می‌تواند گره گشای مشکلات ما در شرایط فعلی باشد.

در ادامه جلسه اعضا به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون تعریف تفکر و روحیه بسیجی و بیان تجارب زیسته خود در این حوزه پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار