مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران مطرح کرد؛

گزارشات حسابرسی داخلی مبنای رتبه‌بندی مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌ها

تهران (پانا) - مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران گفت گزارشات حسابرسی از دغدغه‌های مهم معاونت محترم مالی و اقتصاد شهری است بنابراین آنالیز یافته‌های حاصل از رسیدگی به صورت‌های مالی واحدها بخشی از شاخص‌های ارزیابی و رتبه‌بندی مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌ها خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۲۷۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
گزارشات حسابرسی داخلی مبنای رتبه‌بندی مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌ها

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران ابراهیم باقی مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران در جریان بررسی گزارش حسابرسی شهرداری منطقه ۱۷ برای سالهای مالی ۹۶تا ۹۹ گفت:همانطور که می دانید ما در حوزه حسابرسی بحث کنترل داخلی را داریم که از آن به عنوان حسابرسی داخلی یاد می شود.

وی ادامه داد: این در حالی است که تا قبل از سال جاری حسابرسی داخلی به شکل نوین و اثرگذار به هیچ عنوان در شهرداری عملیاتی نشده بود و صرفا حسابرسان مستقل یا حسابرسان منتخب شورای شهر بحث حسابرسی را انجام می دادند.

باقی افزود: از ابتدای سال حسابرسان داخلی در مناطق، سازمان ها و شرکت ها مستقر شدند و اولین گزارشات حسابرسی داخلی که شامل فرایند ها نیز می شود، تهیه شده است. تاکنون نظام نامه حسابرسی داخلی نیز وجود نداشت و اکنون این نظام نامه نیز تنظیم شده و پس از تایید در معاونت مالی در صحن شورا برای تصویب نهایی مطرح خواهد شد.

وی گفت: گزارشات حسابرسی از دغدغه‌های معاونت مالی است و این در حالی است که این گزارشات مبنای رتبه‌بندی مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌ها خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار