رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی:

اجرای موفق طرح اصلاح الگوی کشت با پیوست رسانه‌ای میسر خواهد بود

تبریز (پانا) - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی بر لزوم پیوست رسانه‌ای طرح اصلاح الگوی کشت تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای موفق طرح اصلاح الگوی کشت با پیوست رسانه‌ای میسر خواهد بود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، اکبر فتحی در جلسه شورای معاونین و مدیران مستقل سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه اجرای موفق طرح اصلاح الگوی کشت با پیوست رسانه ای میسر خواهد بود، افزود: رسانه ها نقش مهمی در اطلاع رسانی به بهره‌برداران و کشاورزان دارند و ما باید از این ظرفیت بهره ببریم.

وی ادامه داد: هر چقدر برای فرهنگسازی طرح اصلاح الگوی کشت از طریق رسانه ها اقدام شود این طرح موفق تر خواهد بود چرا که رسانه ها پل ارتباطی بین ما مسئولان و کشاورزان و بهره برداران هستند.

فتحی با اشاره به اینکه اصلاح الگوی کشت تنها از دریچه فعالیت‌های ترویجی امکان پذیر است و رسانه ها مهم‌ترین ابزار برای اقدامات ترویجی هستند ادامه داد: رسانه ها با فرهنگسازی و آگاهی‌بخشی می‌توانند به سرعت بخشیدن اجرای این طرح کمک کنند.

وی اظهار کرد: رسانه ها در بسترسازی اجرای موفق طرح اصلاح الگوی کشت نقش اصلی را دارند و می توانند با اقناع جامعه مخاطب این طرح به همراهی و همکاری آنها کمک کنند.

فتحی با اشاره به گستردگی مخاطبان طرح اصلاح الگوی کشت که شامل مهندسان، مروجان، کشاورزان، بهره برداران و سیاست گذاران و قانون گذاران است، گفت: این گستردگی مخاطبان ایجاب می کند برای اطلاع رسانی، اقناع و آگاهی سازی و بالابردن درک و آگاهی از همه رسانه های موجود اعم از رسانه ملی، رسانه های مکتوب، فضای مجازی و ... به صورت بهینه استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار