صالحی خبر داد؛

وصول دو میلیون و ۴۰۰ هزار تماس به مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری

تهران (پانا) - رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری گفت در طول یک سالی که از دولت سیزدهم گذشته است، بالغ بر دو میلیون و ۴۰۰ هزار تماس ورودی به مرکز واصل شده است که ۸۵ درصد این موارد پیگیری شده است.

کد مطلب: ۱۳۲۷۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
وصول دو میلیون و ۴۰۰ هزار تماس به مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری

حجت‌الاسلام احمد صالحی در اولین جلسه پاسخگویی بی‌واسطه اعضای هیات دولت به مطالبات مردمی که با حضور سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از افدامات دولت سیزدهم که در پیشانی خود شعار مردمی‌بودن را دارد، این بود که همه اعضای هیات دولت در ساعتی در طول ماه بتوانند به مشکلات مردم توجه کنند و مطالب مردم را شنوا و پیگیر باشند.

وی افزود: همه وزرا و معاونان رئیس‌جمهوری طبق بخشنامه معاون اول رییس‌جمهور باید به‌صورت بی‌واسطه پاسخگوی مردم باشند. غیر از این نیز همه وزرا و معاونین رییس‌جمهور موظف به پاسخگویی به مردم در سفرهای استانی شدند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری گفت: هر یک از وزرا در حوزه خودشان پاسخگوی مطالبات مردمی هستند؛ فراوانی‌هایی که در هر حوزه وزارتخانه‌ای واصل شده، دسته‌بندی شده است و از طرف مردم از وزرا مطالبه‌گری می‌کنیم.

وی اضافه کرد: هر ماه یکی از وزرا طبق جدولی که به آن‌ها اعلام شده پاسخگوی مردم خواهد بود. یکشنبه و چهارشنبه هر هفته وزرا پاسخگو خواهند بود.

وی با بیان اینکه شکایات و درخواست‌های عمومی مردم از طریق سامانه ۶۱۳۳ دریافت می‌شود، گفت: در طول یک سالی که از دولت سیزدهم گذشته است، بالغ بر دو میلیون و ۴۰۰ هزار تماس ورودی به مرکز واصل شده است. ۸۵ درصد این موارد پیگیری شده است و نتیجه از طریق سامانه و پیامک به مردم ابلاغ شده است. میانگین بین ۱۵ تا ۲۰ هزار تماس در هر سفر استانی داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار