سجادی به پانا خبر داد؛

بانوان ورزشکار قهرمان ‌جذب آموزش‌وپرورش می‌شوند

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان از برنامه‌ریزی این وزارت‌خانه برای تفاهم با آموزش و پرورش جهت جذب و اشتغال بانوان ورزشکار قهرمان در مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
بانوان ورزشکار قهرمان ‌جذب آموزش‌وپرورش می‌شوند

21 مهر امسال حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان از تفاهم این وزارت‌خانه با وزارت آموزش و پرورش برای اشتغال قهرمانان ورزشی در مدارس خبر داد. وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد «‌در توافقی که بین آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان منعقد شد، قهرمانان هر رشته که مشمول قانون سرباز قهرمان هستند، می‌توانند جذب آموزش و پرورش می‌شوند و سقفی برای این جذب قهرمانان وجود نخواهد داشت. همچنین قهرمانانی که تمایل دارند، می‌توانند به شکل دبیر ورزش فعالیت کنند».

سجادی افزود‌ «تمایل ما این است که قهرمانان ما بتوانند در امر آموزش حضور پیدا کنند و در استعدادیابی کمک حال وزارت ورزش باشند و آن چیزی که در تیم‌های ملی یاد گرفته‌اند را در اختیار دانش‌آموزان علاقه‌مند به ورزش بگذارند». وزیر ورزش و جوانان گفت‌ «قهرمانان ما می‌توانند حلقه وصل خوبی بین دانش‌آموزان و وزارت ورزش باشند و استعدادها را شناسایی کنند».

حمید سجادی در گفت‌وگو با پانا از برنامه‌ریزی این اتفاق برای بانوان نیز خبر داد و گفت: «ما پیش از این تفاهمی با وزارت آموزش و پرورش داشتیم تا ورزشکارانی که واجد شرایط سربازقهرمان باشند ‌به آموزش و پرورش معرفی کنیم و هیچ محدودیتی هم در این باره وجود ندارد.»

وزیر ورزش و جوانان افزود: «اکنون برای خانم‌ها هم در حال برنامه‌ریزی هستیم که از چنین تسهیلاتی برخوردار شوند. جهت جذب و اشتغال در آموزش و پرورش‌، برای بانوان ورزشکار قهرمان ‌هم در حال برنامه‌ریزی هستیم تا اگر تمایل داشند جذب آموزش و پرورش شوند. این موضوع هم‌اکنون در وزارت ورزش در حال پیگیری است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار