پویش بذر دانایی در گرگان

گرگان (پانا) - پویش بذر دانایی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در مناطق حاشیه شهر گرگان اجرا شد.

کد مطلب: ۱۳۲۶۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
پویش بذر دانایی در گرگان

تعداد 725 جلد کتاب به کتابخانه مدرسه بلال حبشی (کودکان کار) اهدا شد.

موسی کابلی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان از اجرای پویش بذر دانایی، با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، تجهیز کتابخانه‌های آموزشگاهی مناطق حاشیه شهر و… در سراسر استان خبر داد.

کابلی در ادامه ضمن قدردانی از اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: بر اساس این طرح دانش آموزان مدارس با اهدای کتاب‌ به کتابخانه های مدارس حاشیه شهر و کم برخوردار، فرصت مطالعه را به همکلاسی های خود اهدا می کنند.

کابلی در ادامه هدف اصلی از اجرای پویش مذکور را ترویج فرهنگ مطالعه عنوان کردد و افزود: گسترش و مشارکت همگانی در حمایت از مطالعه کتاب، ترویج سنت حسنه اهدای کتاب، احساس تعلق خاطر و ارتباط خانواده‌ها به‌ویژه نسل جوان با کتاب و مطالعه، غنی‌سازی منابع کتابخانه‌های آموزشگاهی، از اهداف این طرح است که به همت کانون فرهنگی تربیتی طه استان گلستان در حال برگزاری است.

وی گفت: خانواده های علاقه‌مند نیز می‌توانند جهت اهدای کتاب‌های عمومی و کمک‌درسی مازاد و بلااستفاده خود، به مدارس مراجعه کنند.

شایان ذکر است تعداد 600 جلد کتاب (اهدایی مدارس شهرستان گرگان) به همراه 125 جلد کتاب توسط اداره کل کتابخانه های استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به کتابخانه مدرسه بلال حبشی (مدرسه کودکان کار) شهر گرگان اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار