سرپرست کانون پرورش فکری البرز خبر داد:

حس اعتماد به‌نفس و انتقال فرهنگ‌ از مهم‌ترین اهداف جشنواره قصه‌گویی است

کرج (پانا) - سرپرست کانون پرورش فکری البرز در آیین مرحله منطقه‌ای «منطقه پنج کشور» بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی که در تهران با حضور قابل توجه البرزی‌ها برگزار شد بیان کرد حس اعتماد به نفس و انتقال فرهنگ، از مهمترین اهداف جشنواره قصه‌گویی است.

کد مطلب: ۱۳۲۶۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
حس اعتماد به‌نفس و انتقال فرهنگ‌ از مهم‌ترین اهداف جشنواره قصه‌گویی است

مهری فلاح سرپرست کانون پرورش فکری البرز با اشاره به رشد قابل تقدیر شرکت‌کنندگان البرز در بیست و چهارمین جشنواره قصه‌گویی که مهر امسال برگزار شد، گفت: استان البرز از پتانسیل وجود تنوع قومیت‌های مختلف کشور برخوردار است که همین امر دلیلی بر رقابت تنگاتنگ قصه‌گویان با فرهنگ‌های مختلف در البرز بود.

وی افزود: برآیند ایجاد حس اعتماد به‌نفس و انتقال فرهنگ از کلیدی‌ترین اهدافی است که در لایه‌های بیان قصه‌ها وجود دارد و در هر روایت برای گوینده و شنونده قصه، محقق می‌شود.

فلاح با بیان این مطلب که در آیین منطقه ای منطقه ۵ کشور که رقابت با استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، سمنان، تهران، البرز و خراسان شمالی در ۲۸ تا ۳۰ آبان به میزبانی استان تهران برگزار شد، استان البرز با حضور در بخش نوجوان توسط مهدیس اخلاقی رتبه اول، ارینا نوذری رتبه سوم و مرضیه الوندی افتخار کسب کرد. همچنین در بخش بزرگسال مریم مهدوی پور رتبه دوم، زهره باقری در بخش آیینی سنتی، سمانه موسوی، در بخش پدربزرگ و مادربزرگ ها و فاطمه موسوی موفق به کسب رتبه شدند.

لازم به ذکر است بخش پدربزرگ و مادربزرگ ها در این مرحله رقابتی نبود و از خانم فاطمه موسوی مادربزرگ البرزی تقدیر شد.

سرپرست کانون پرورش فکری البرز در پایان از رشد قابل توجه شرکت‌کنندگان البرزی به عنوان نیروی محرکه مسولیت خود و زحمت کشان کانون یاد کرد و گفت: این حضور یادآور مسولیت سنگین ما در قبال کودکان و نوجوانان است که هر سال با ایجاد خلاقیت، تبلور و شکوفایی قصه‌گویان را در جشنواره های بعدی شاهد باشیم.

خبرنگار: ملیحه مؤمن‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار