مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین:

آموزش و پرورش قزوین آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی در قالب کمیته رسانه را دارد

قزوین (پانا) - مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک قزوین ضمن تبریک هفته بسیج گفت آموزش و پرورش آمادگی برنامه ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی با کیفیت در قالب کمیته رسانه و آموزش و پرورش را دارد تا ضمن شناسایی استعدادهای دانش‌آموزی از ظرفیت عظیم فرهنگیان در انسجام بخشی و تربیت نیروهای انقلابی و مؤمن بیشتر استفاده شود.

کد مطلب: ۱۳۲۶۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش قزوین آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی در قالب کمیته رسانه را دارد

به گزارش روابط عمومی واداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین، طیب ملکی پور، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک به همراه مسئول ارزیابی و رسیدگی به شکایات، مسئول انجمن اولیا و مربیان، مسئول روابط عمومی ناحیه،به مناسبت هفته بسیج با حضور در دفتر بسیج رسانه استان، با محمد کشاورز، مسئول سازمان بسیج رسانه دیدار و گفتگو کرد.

مدیر آموزش و پرورش در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج گفت: آموزش و پرورش آمادگی برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی با کیفیت در قالب کمیته رسانه و آموزش و پرورش را دارد تا ضمن شناسایی استعدادهای دانش آموزی از ظرفیت عظیم فرهنگیان در انسجام بخشی و تربیت نیروهای انقلابی و مؤمن بیشتر استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فرهنگیان اهل قلم و شجاع و دانش آموزان آگاه و خلاق مستعد و علاقه مند بسیاری آماده حضور و ابراز وجود در عرصه جهاد تبیین هستند، افزود: در مجموعه آموزش و پرورش افراد با انگیزه ای هستند که قلم هایشان به تببین ارزش‌های انقلاب ،شهدا و اسلام گره خورده است که نیازمند تشکیل بانک اطلاعاتی از این عزیزان هستیم.

وی وجود بسترهای کافی در آموزش و پرورش را منابع بی نظیر و پررنگ برای آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی دانست و بیان کرد: آموزش و پرورش با مشارکت بسیج رسانه آماده برگزاری دوره های تحلیلی و حرفه ای با حضور افراد مستعد و اساتید مجرب، به منظور بازتاب واقعیت ها برای جلوگیری از نفوذ رسانه ای دشمن در جنگ نرم است که فرصت های گرانمایه ای را شکل خواهند داد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: آموزش و پرورش در تولید محتواهای فرهنگی و تربیتی اقدامات مناسبی انجام داده است. ظرفیت آموزش و پرورش در کنار بسیج رسانه در تامین و تربیت فعالان حوزه رسانه ای در تراز انقلاب اسلامی کمک کننده خواهد بود.

کشاورز با بیان ضرورت استفاده از جریان رسانه ای به منظور انتقال مفاهیم قوی و با پشتوانه در جهاد تبیین گفت: دغدغه امروز که بیش از گذشته به آن نیازمند هستیم پرورش و رویش های جدید در حوزه های تبیینی و تحلیلی جنگ نرم و جنگ شناختی است که از اولویت همکاری های برنامه ریزی شده با آموزش و پرورش می تواند باشد.

وی با تاکید براینکه دانش آموزان توانمند در حوزه های خبر و نویسندگی می توانند بازوان رویش های جدید در جهاد تبیین باشند، گفت: فرهنگیان بسیجی باید طبق بیانات مقام معظم رهبری اهل بصیرت باشند، آماده دریافت و انتشار آثار و مقالات فرهنگیان اهل قلم و نویسنده در حوزه های مختلف هستیم.

وی اضافه کرد: نیازمند کادر سازی و شناسایی فرهنگیان مستعد به عنوان فرصت های بی نظیر در خیزش و روشنگری آرمان های انقلاب اسلامی هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار