مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز:

مدارس شاهد البرز به سیاست‌های آموزشی - تربیتی توجه کنند

کرج (پانا) - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت مدیران و کارکنان مدارس شاهد این استان به سیاست‌های آموزشی - تربیتی توجه کنند تا سطح کیفیت‌بخشی این مدارس ارتقا یابد.

کد مطلب: ۱۳۲۶۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مدارس شاهد البرز به سیاست‌های آموزشی - تربیتی توجه کنند

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در نشست ستاد شاهد آموزش‌ و پرورش استان که با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد، بیان کرد: باید نسبت به اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های کلانی که در چارچوب سیاست‌های ابلاغی در حوزه آموزش‌وپرورش در مدارس شاهد صورت می‌گیرد توجه بیشتری داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مدارس شاهد استان البرز مورد ارزیابی کیفی در بخش آموزشی و پرورشی قرار گیرند تا کیفیت تحصیلی و تربیتی در مدارس شاهد تقویت شود.

رستمیان بیان کرد: باید در بحث مدارس شاهد، کیفیت تحصیلی دانش آموزان شاهد و ایثارگر و برنامه‌هایی که باید توسط ستاد شاهد اجرایی شود، نگاه کیفیت بخشی داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یادآوری کرد: باید با هم‌افزایی و هم‌اندیشی بیشتر در ارتباط با ارتقاء سطح کیفی تحصیل دانش آموزان تلاش‌های گسترده‌ای انجام دهیم.

وی ادامه داد: امروز یکی از مهم‌ترین اهداف بنیاد خدمت به جامعه ایثارگری و رفع مشکلات و دغدغه این عزیزان در سطوح مختلف است که آموزش، بخش مهمی از آن را شامل می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان البرز تصریح کرد: پایه رشد دانش آموزان، آموزش است تا بتوانند در جامعه فردی مؤثر باشند.

وی افزود: باید تمام تلاش خود را در جهت پیشرفت این عزیزان انجام دهیم که آینده دانش آموزان از مسیر درست آموزشی عبور کند.

رستمیان در این نشست بر برگزاری اردوهای پیشرفت و اجرای طرح یار مهربان در مدارس شاهد استان البرز که مربوط به بازدید دانش آموزان و کتابخانه کلاسی در مدارس می شود، تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار