مدیرکل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد:

ارتباط‌گیری موثر با اولیا به تسهیل فرایند تربیت دانش‌آموزان کمک خواهد کرد

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در بازدید سرزده از آموزشگاه خیرساز عباس حمزه‌ای شهرستان نظر‌آباد عنوان کرد ارتباط‌گیری موثر با اولیا به تسهیل فرایند تربیت دانش‌آموزان کمک خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۵۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
ارتباط‌گیری موثر با اولیا به تسهیل فرایند تربیت دانش‌آموزان کمک خواهد کرد

علی حجر گشت، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در شهرستان نظر‌آباد به‌همراه مسعود مهران‌نیا مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد در آموزشگاه خیرساز عباس حمزه‌ای حضور یافته و در جمع همکاران این آموزشگاه در فضایی صمیمی پای صحبت همکاران نشسته و به سوالات آنان پاسخ دادند و سپس وضعیت آموزشی، پرورشی و عمرانی آموزشگاه را مورد بررسی و نظارت قرار دادند.

وی در جمع همکاران پر تلاش آموزشگاه خیرساز عباس حمزه‌ای با اشاره به جایگاه رفیع معلم و تاثیر شگرف و نفوذ کلام آنان در دانش‌آموزان‌، خواستار تبیین دستاوردهای انقلاب در کلاس‌های درس شد.

حجرگشت در ادامه افزود: مدیر مدرسه هم مدیر آموزشی است، هم پرورشی. بنابراین در هر دو حوزه باید فعالیت کند و پاسخگو باشد؛ البته در حوزه پرورشی باید به ده‌ها مؤلفه تربیتی و روانشناسی توجه و دقت داشت و از بداخلاقی پرهیز کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش در ادامه گفت: ارتباط‌گیری موثر با اولیا به تسهیل فرایند تربیت دانش‌آموزان کمک خواهد کرد. با کمک اولیا به دانش‌‌آموزان مهارت‌های زندگی را آموزش دهید و استفاده از ابزار هنر را مورد تاکید قرار دهید.

حجرگشت در ادامه از همکاران اجرایی و آموزشی دبستان خیر‌ساز عباس حمزه‌ای تشکر و قدردانی کرد و سپس به‌همراه مدیر آموزش و پرورش این شهرستان‌، با حضور در کلاس‌های درس وضعیت آموزشی، پرورشی و عمرانی آموزشگاه را مورد بررسی و نظارت قرار دادند.

وی در پایان از زحمات ارزشمند مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد درباره پیگیری، تجهیز و فراهم کردن امکانات لازم نظیر نصب کنتور آب و برق و گاز برای راه‌اندازی آموزشگاه تازه تأسیس و رفاه معلمان و دانش آموزان تشکر و قدردانی کرد.

دانش‌آموز خبرنگار: علی‌اصغر مختاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار