همایش برنامه‌های خانه کنکور در آموزش و پرورش شهرستان رامشیر

رامشیر (پانا) - همایش توجیهی برنامه‌های خانه کنکور با حضور اولیا و دانش‌آموزان پایه دوازدهم شهر و روستا در آموزش و پرورش شهرستان رامشیر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۵۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
همایش برنامه‌های خانه کنکور در آموزش و پرورش شهرستان رامشیر

علی شریفی، مدیر آموزش و پرورش رامشیر در همایش برنامه های خانه کنکور با اشاره به موفقیت های مجموعه تعلیم و تربیت گفت: خوشبختانه در سال تحصیلی گذشته رتبه ۹ استان خوزستان در شاخص امتحانات نهایی پایه دوازدهم را کسب کردیم و رشد خوبی هم در پذیرفته شدگان کنکور داشتیم. بنابراین امیدواریم امسال با برنامه ریزی صورت گرفته به موفقیت های بیشتری دست یابیم.

وی در ادامه با بیان اینکه والدین دانش آموزان نقش تاثیرگذاری در موفقیت تحصیلی آنها دارند، خاطرنشان کرد: فعالیت خانه کنکور از روز پنج شنبه ۳ آذرماه ۱۴۰۱ آغاز می شود. بنابراین اولیا گرامی می بایست فرزندان خود را برای حضور مستمر بر سر کلاس های درس تشویق و ترغیب کنند.

مدیر آموزش و پرورش رامشیر در پایان با اظهار اینکه استادان برجسته استان و شهرستان در خانه کنکور، دانش آموزان را آموزش می دهند، توضیح داد: برنامه ریزی برای رشد علمی دانش آموزان بهترین راهکار برای ارتقای شاخص های اجتماعی و فرهنگی است‌ که سبب تحول عمیق فکری در جامعه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار