معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش مراغه:

شوراهای دانش‌آموزی نماد خرد جمعی و اندیشه‌ورزی هستند

مراغه (پانا) - معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش مراغه با بیان اینکه تصمیم جمعی منجر به نتیجه مطلوب می‌شود، مدرسه را نماد جامعه در مقیاس کوچک برشمرد و شورای دانش‌آموزی را تمرین مسئولیت‌پذیری برای دانش‌آموزان در جامعه آینده دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۴۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
شوراهای دانش‌آموزی نماد خرد جمعی و اندیشه‌ورزی هستند

بیست و پنجمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولین آموزش و پرورش، شورای اسلامی شهر و فرمانداری به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه الزهرا برگزار شد.

«حسین اکبریان» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام گفت: آزادسازی سوسنگرد نماد وحدت و همدلی مردم و نیروهای مسلح کشور بود.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش مراغه افزود: شوراهای دانش‌آموزی نماد خرد جمعی و اندیشه‌ورزی هستند و یکی از شاخص‌های رشد و تکامل شخصیت دانش آموزان حضور فعال در مشارکتهای اجتماعی و کارهای گروهی است.

اکبریان با بیان اینکه تصمیم جمعی منجر به نتیجه مطلوب می شود گفت: مدرسه نماد جامعه در مقیاس کوچک بوده و شورای دانش آموزی تمرین مسئولیت پذیری برای دانش آموزان در جامعه آینده است.

مدیریت‌های قوی و سالم از بستر مدرسه آغاز می‌شود

رضا عسکری نیز در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه الزهرا گفت: شورای دانش‌آموزی تمرین دموکراسی برای آینده است و مشارکت اکثریت دانش آموزان در این رویداد مطلوب خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر مراغه افزود: مدیریت‌های قوی و سالم در آینده، از بستر مدرسه آغاز می‌شود و مهارت همدلی و تفکر خلاق در بستر شورا فراهم می‌شود

عسکری ادامه داد: تلاش برای اجرای برنامه‌های مشارکتی موجب ارتقای علمی و فرهنگی سایر دانش‌آموزان و هم‌مدرسه‌ای‌های خود قطعاً در ارتقای کیفیت آموزشی و فرهنگی مدرسه تاثیرگذار خواهد بود.

شایان ذکر است بیست و پنجمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی با شعار طلایه داران گام دوم انقلاب، نماد مسئولیت پذیری و مشارکت جویی به صورت نمادین با حضور مسئولین آموزش و پرورش، شورای اسلامی شهر و فرمانداری در دبیرستان دخترانه الزهرا مراغه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار