ملی‌پوش گیلانی تیم ملی تکواندو: زیر پرچم ایران مبارزه و افتخارآفرینی می‌کنم

رشت (پانا) - ملی‌پوش گیلانی تیم ملی تکواندو گفت از چند کشور پیشنهاد داشته است که در مسابقات جهانی و المپیک زیر پرچم آنان مسابقه بدهد، اما به هیچ یک از پیشنهادها جواب مثبت نداده و نمی‌دهد و زیر پرچم ایران و به خاطر مردم کشور می‌جنگد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
ملی‌پوش گیلانی تیم ملی تکواندو: زیر پرچم ایران مبارزه و افتخارآفرینی می‌کنم

به گزارش ایرنا، آرمین هادی‌پور، ملی‌پوش گیلانی تیم ملی تکواندو گفت: تمام سعی و تلاشم را می کنم و همه توانم را به کار می بندم و برای ایران و مردم کشورم می جنگم و امیدوارم که بتوانم دوباره سهمیه المپیک را کسب و در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ شرکت و مدال کسب کرده و مایه افتخار مردمم شوم.

وی خاطرنشان کرد: این پیشنهادات کشورهای دیگر برای ورزشکارانی که در رقابت‌های جهانی و بین‌المللی موفقیت کسب می‌کنند امری طبیعی است و برای من هم مثل سایر ورزشکاران ملی و بین المللی رخ داده اما من دوست دارم برای کشور و ملتم افتخارآفرینی کنم.

وی در ادامه با اشاره به مسابقات تکواندو آزاد آسیا که از دهم تا ۱۳ آبان ماه در پاکستان برگزار شد اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این رقابتها، آزاد بود، تکواندوکاران سایر قاره ها نیز حضور داشتند و به همین دلیل سطح کیفی مسابقات بسیار بالا بود.

وی که مدال طلا و عنوان قهرمانی مسابقات آزاد آسیا در پاکستان را تصاحب کرد، ادامه داد: در وزن من ۳۸ تکواندوکار حضور داشت که توانستم برابر رقبایی از کشورهای نپال، سریلانکا، پاکستان، مصر و قزاقستان به برتری دست یابم و مدال طلا را کسب کنم.

ملی پوش گیلانی تیم ملی تکواندو اضافه کرد: پس از سپری کردن دوران نقاهت به دلیل عمل روی زانوی آسیب دیده‌ام برای دومین بار بود که در رقابت‌های بین المللی حضور می‌یافتم و خوشبختانه در هر دو رویداد (لبنان و پاکستان) موفق به کسب مدال طلا و مقام قهرمانی شدم.

هادی‌پور که به عنوان یکی از پنج ورشکار گیلانی در مسابقات المپیک توکیو شرکت کرده، بیان کرد: شرکت در این ۲ رویداد بین‌المللی و کسب مقام قهرمانی آن هم با توجه به انجام مسابقات زیاد، شروع خوبی برایم محسوب می شود و امیدوارم که روند آمادگی خود را به خوبی سپری کنم تا در نهایت سهمیه المپیک ۲۰۲۴ را کسب کنم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون مدال‌های زیادی در رقابت‌های جهانی، بین‌المللی و آسیایی کسب کردم، اما موفق به تصاحب مدال المپیک نشدم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا با کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ مدال المپیک را نیز کسب کنم.

وی اظهار کرد: البته در المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز حضور داشتم اما به دلیل آسیب دیدگی نتوانستم تمام توان خود را به نمایش بگذارم و وداع زودهنگامی با رقابتهای المپیک داشتم اما پس از عمل جراحی اینک تمریناتم را به طور منظم دنبال می‌کنم تا با قدرت در رقابتهای کسب سهمیه المپیک حضور یابم.

هادی‌پور خاطرنشان کرد: با وجود اینکه مرحوم نامجو تنها مدال آور گیلانی در رقابت‌های المپیک بود، امیدوارم که در المپیک ۲۰۲۴ حضور یابم و با کسب مدال به آرزوی بیش از ۶۰ ساله ورزش گیلان در کسب مدال المپیک خاتمه دهم.

آرمین هادی‌پور متولد ۱۳۷۳ شهرستان رشت است و تاکنون مقام‌های زیادی را در رشته تکواندو کسب کرده که از آن جمله می‌توان به کسب مدال برنز سومین مرحله مسابقات گرند پری ۲۰۱۹ بلغارستان، مدال نقره تورنمنت صربستان، مدال نقره مسابقات گرند پری ۲۰۱۹ ژاپن، مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ انگلیس، مدال طلای گرند پری انگلیس، مدال طلای مسابقات بین المللی اردن و مدال طلای المپیک آزمایشی ریو اشاره کرد.

مدال نقره قهرمانی جهان، دو مدال قهرمانی آسیا (یک مدال طلا و دیگری برنز که مدال طلا برای نخستین در تاریخ تکواندو ایران به دست آمده)، سه مدال طلا یونیورسیاد، مدال نقره جام جهانی، مدال طلای گرند اسلم، مدال نقره گرند پری روسیه و مدال طلای جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۱۹ آسیا از دیگر عناوین و مدال های این ورزشکار گیلانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار