رئیس سازمان دانش‌آموزی استان لرستان:

بزرگداشت روز دانش‌آموز و هفته کتاب در مدارس‌ نشانگر توجه ویژه به آینده دانش‌آموز است

خرم آباد (پانا) - رئیس سازمان‌ دانش‌‌آموزی استان لرستان گفت بزرگداشت مناسبت‌های روز دانش‌آموز و هفته کتاب در مدارس، نشان از توجه ویژه به آینده دانش‌آموزانی دارد که با اینکه 15 درصد جمعیت امروز کشور را تشکیل می‌دهد، اما آینده‌ساز صددرصد جمعیت فردای کشور محسوب می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۲۴۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت روز دانش‌آموز و هفته کتاب در مدارس‌ نشانگر توجه ویژه به آینده دانش‌آموز است

محسن امیری‌خواه در جریان برگزاری «پویش مهر همکلاسی» در مجتمع آموزشی پسرانه دهستان ده پیر، از مدارس مناطق محروم بخش مرکزی خرم‌آباد، اظهار کرد: روز دانش‌آموز به خاطر خود دانش‌آموز بسیار مهم است و آن‌قدر دانش‌آموز در اولویت و اهمیت ویژه‌ای برای آموزش‌وپرورش قرار دارد که سازمانی به نام خود دانش‌آموز را برای آموزش‌وپرورش آینده این نسل اختصاص داده شده است.

امیری خواه در ادامه افزود: دانش‌آموزان در کنار آموزش رسمی که از طریق معلمان می‌پذیرند با یک سری فعالیت‌های جانبی همچون کتاب‌خوانی و کار گروهی برای آینده بهتر آماده می‌شوند. دانش‌آموزی که فقط اقدام به حفظ محتویات درسی بدون پرورش خلاقیت خود و انجام کار گروهی می‌کند، هیچ تفاوتی با ربات ندارد.

وی گفت: دانش‌آموزانی در آینده این کشور مطالبه‌گر می‌شوند که در کنار معلوماتی که از خواندن کتاب‌های مختلف کسب کرده‌اند به‌واسطه فعالیت‌های پرورشی و گروهی در دوران مدرسه روحیه مطالبه‌گری آن‌ها رشد ‌کند.

محسن امیری‌خواه در ادامه افزوده: سازمان دانش‌آموزی در راستای پرورش دانش‌آموزان آینده این سرزمین با فعالیت‌هایی در گروه‌های پیشتازان و خبرگزاری پانا به دنبال آماده‌سازی دانش‌آموزان برای ایران فرداست.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از دانش آموزان برگزیده مستعد و تلاشگر مجتمع آموزشی دهستان ده پیر تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار