زنگ استکبارستیزی به‌دست دختر شهید شاهچراغ نواخته شد

همدان (پانا) - مراسم هفته دانش‌آموز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان، رئیس سازمان دانش‌آموزی، معاونان و رؤسای نواحی، مسئولان و دانش‌آموزان دبیرستان ریحانة النبی در محل سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
زنگ استکبارستیزی به‌دست دختر شهید شاهچراغ نواخته شد

در ابتدای مراسم، قرآن توسط حاملان قرآن به صحنه منتقل و توسط قاری قرآن قرائت شد. نوروزی مجری مستعد مدرسه که اجرای برنامه را بر عهده داشت ابیاتی در رابطه با روز دانش آموز و شهادت شهید فهمیده خواند.

در ادامه مرادی، سرپرست سازمان دانش آموزی استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده و خیر مقدم به میهمانان به شرح فعالیت های سازمان دانش آموزی استان پرداخت و گفت: «سازمان دانش آموزی به عنوان یک بازوی اجرایی و پرورشی در راستای جهاد تبیین و در چهارچوب ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پروش فعالیت هایی داشته و برای فعالیت های آینده خود برنامه ریزی دقیقی داشته است. اجرای طرح های جهادی، عضوگیری و آغاز به کار مجدد خبرگزاری پانا به عنوان بازوی خبری و اطلاع رسانی، برگزاری نهضت سواد رسانه ای برای مربیان پیشتاز، تقویت روحیه ایرانی-انقلابی دانش آموزان از طریق کنگره 313 و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در مدارس که از مدارس استعدادهای درخشان آغاز شده است، از جمله فعالیت های مهم سازمان دانش آموزی هستند که با قدرت و پشتکار تمام پیگیری می‌شوند.»

دانش آموزان، مسئولین و مدعوین و حضار در سالن با قیام به احترام عظمت ایران با تکان دادن پرچم ها با سرود ای ایران همخوانی کردند.

نقوی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری برنامه و تشکر از برگزارکنندگان مراسم به بیان نکاتی پرداخت: «امروز دشمن دیگر در عرصه نظامی . از طریق ابزارهای نظامی با ما نمی‌جنگد؛ بلکه عقاید و باورهای مارا مورد هدف قرار داده است. جنگ امروز دشمن، جنگ مذهبی، فرهنگی و علمی است و هدف دشمن دانش آموزان ما هستند. دانش آموزان باید با کسب علم و افزایش سطح آگاهی خود، آمادگی خود برای مقابله با دشمن افزایش دهند. همچنین باید به یاد داشت که دشمن از دشمنی دست بر نمی‌دارد.

در انتهای مراسم زنگ استکبارستیزی به دست دختر شهید مرادی که از شهدای حادثه تروریسی شاهچراغ بودند نواخته شد.

دانش آموز خبرنگاران: ماهور عالی‌نژاد-تینا حجازی فرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار