برگزاری جلسه مجمع عمومی انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان علامه طباطبایی ناحیه یک قزوین

قزوین(پانا) - طیب ملکی پور، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین در مجمع عمومی انجمن اولیا و مربیان دبیرستان علامه طباطبایی گفت آن چیزی که خداوند به عنوان سرمایه‌های ما به آن نگاه می‌کند، باقیات الصالحات است .

کد مطلب: ۱۳۱۷۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه مجمع عمومی انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان علامه طباطبایی ناحیه یک قزوین

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین ،عصر روز شنبه سی ام مهرماه ،مجمع عمومی انجمن اولیا و مربیان دبیرستان علامه طباطبایی با حضور مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک، کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان ناحیه یک و جمعی از اولیای این واحد آموزشی در سالن سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

طیب ملکی پور،مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک بیان کرد: آن چیزی که خداوند به عنوان سرمایه های ما به آن نگاه میکند، باقیات الصالحات است ، اگر فرزند،مدرسه و مال دنیا درست مدیریت شوند جزو باقیات الصالحات و صدقه جاریه هستند ، تربیت مهم ترین سرمایه ی آینده ی ما است و فرزندان بزرگ ترین سرمایه این کشورند،ما باید برای تربیت فرزندان خود برنامه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: توسعه ی زیر ساخت های کشور در زمینه های مختلف ، نیازمند توسعه ی نیروی انسانی و رشد انسان هاست، این رشد و توسعه محقق نمی شود مگر با تربیت که فرآیند بسیار پیچیده ای است.

ملکی پور ادامه داد: فرآیند تربیت شامل رشد جسمی و روحی دانش آموزان است ، والدین بیشتر از اینکه دغدغه آموزش را داشته باشند باید نگران تربیت درست فرزندان خود باشند، دانش آموزان مدیران، بزرگان و سرمایه های آینده این کشور هستند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک گفت: در حال حاضر دانش آموزان شکننده بوده و واسطه های تربیتی برای آنها بسیار زیاد است ،به‌ همین سبب اولویت اول در مدارس باید تربیت باشد و بعد از آن به آموزش پرداخته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار