مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان:

پیوست فرهنگی مهم‌ترین شاخصه برای فعالیت‌های آموزش و پرورش است

گلستان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان پیوست فرهنگی را مهم‌ترین شاخصه برای فعالیت‌های آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۰۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
پیوست فرهنگی مهم‌ترین شاخصه برای فعالیت‌های آموزش و پرورش است

مراسم پویش نسیم مهر استان گلستان و توزیع بسته های تحصیلی به دانش آموزان کم برخوردار برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان بیان کرد: خدا را شاکرم که توانستم در مراسم اربعین حسینی و ایام سوگواری امام حسین(ع) بار دیگر شرکت کنم و انشاالله بتوانیم آموخته های خود را به دانش آموزان نیز به طور صحیح انتقال دهیم. در آستانه بازگشایی مدارس و ماه مهر هستیم، ۴٠٢ هزار دانش آموز گلستان آماده هستند که با توکل به خدا مهر خوبی را آغاز کنند. همکاران ما در نظام تعلیم وتربیت از خردادماه در قالب پروژه مهر فعالیت خود را آغازکردند تا مهری ماندگار و یادگار برای دانش آموزان داشته باشند که این فعالیت‌ها در دو سطح نرم افزار و سخت افزار انجام شده است؛بحث سخت افزار همان آماده کردن مدارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش با تاکید بر فعالیت های خیرخواهانه افزود: این فعالیت های خیرخواهانه که رضای خدا در آن وجود دارد، بسیار ماندگار است. ما در نظام تعلیم و تربیت تمام تلاشمان را می‌کنیم که ماندگاری در تعلیم و تربیت شکل بگیرد. یکی از اسوه های ماندگاری همین کار امروز شما بزرگواران است. ما نمی‌خواهیم که دانش آموزی به علت نداشتن ملزومات تحصیل از تعلیم و تربیت بازمانده شود. خیرین و تمام کسانی که دست اندرکار فعالیت های خیرخواهانه هستند تمامی تلاش خود را می‌کنند تا حتی یک دانش آموز بازمانده از تحصیل نداشته باشیم. یکی از راه های جمع کردن آسیب های اجتماعی این است که بستری فراهم شود تا حتی یک نفر در این استان بازمانده از تحصیل نباشد. امروز به لطف شما بزرگواران و به حول و قوه الهی کار بزرگی انجام می‌دهید که دانش آموزی به واسطه نداشتن ملزومات تحصیل، از تعلیم و تعلم باز نماند.

وی افزود: ما امسال ۴۰۲ هزار دانش آموز در سطح استان داریم و بخشی از این دانش آموزان افراد کم برخوردار هستند و این دانش آموزان منتظر دست سخاوتمندانه شما بزرگواران هستند و این امر امروز شکل گرفته است. تمامی فعالیت هایی که در حوزه نظام تعلیم وتربیت استان گلستان انجام می‌شود باید پیوست فرهنگی داشته باشد تا بتوانیم آموزش و پرورش استان گلستان را با رویکردهای دینی، قرآنی و انقلابی پیش ببریم. برای اولین بار در کشور معلم های ابتدایی استان گلستان از خرداد ماه مشخص شدند تا مدرسه بتواند با اولیا بهتر ارتباط بگیرد و در این بین دوره های توانمندسازی معلمین برگزار شد. اگر تلاش نشاط و شادابی می‌خواهیم باید با رویکرد قرآنی فعالیت های خود را ادامه دهیم. انشاالله بتوانیم با همت همکاران و تمامی بزرگواران کارهای بسیار بزرگی را انجام دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار