برگزاری رویداد فرهنگی و تربیتی در موکب فرهنگیان لرستان

خرم‌آباد (پانا) - رویداد فرهنگی و تربیتی با حضور مدیران استان لرستان و جمع کثیری از مردم و دانش‌آموزان در موکب فرهنگیان شهید سلیمانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۹۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری رویداد فرهنگی و تربیتی در موکب فرهنگیان لرستان

دومین رویداد کانون‌های امید فردا توسط معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش لرستان و کانون فرهنگی تربیتی ادب ناحیه یک خرم آباد با همکاری سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا استان لرستان، در ورودی شهر خرم آباد، پایین تر از میدان دانشجو، پارک نسترن برگزار شد.

در ابتدای این جلسه موکب فرهنگیان شهید سلیمانی برای برگزاری جلسه آماده و تجهیز شد، بسته های فرهنگی در قالب کتابچه و چفیه بین مهمانان و دانش آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی توزیع شد.

این برنامه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان، معاونین این اداره کل، مدیران ستادی، رؤسای نواحی یک و دو خرم آباد و معاونین دو ناحیه، مدیر و معاونین سازمان دانش آموزی استان، مدیر سازمان دانش آموزی ناحیه یک و جمع قابل توجهی از دانش آموزان پسر و دختر این سازمان و خبرگزاری پانا برگزار شد.

پس از قرائت قرآن، دانش آموزان به مداحی و مرثیه سرایی پرداختند و سپس مدیرکل آموزش وپرورش استان سخنرانی کرده و پس از تشریح فعالیت های این موکب از خدمتگزاران حاضر در موکب تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است این رویداد فرهنگی تا شنبه بیست و ششم شهریور مصادف با اربعین حسینی ادامه دارد.

* خبرنگار: علی حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار