اسماعیلی خبر داد؛

رایزنی برای واگذاری ۱۴ هزار واحد مسکونی به خبرنگاران

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارائه توضیحاتی درباره جزئیات پرداخت وام خرید کالا از طریق کارت اعتباری ویژه خبرنگاران، از رایزنی برای واگذاری ۱۴ هزار مسکن ویژه خبرنگاران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۲۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
رایزنی برای واگذاری ۱۴ هزار واحد مسکونی به خبرنگاران

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر ارشاد با اشاره به فعالیت حدود ۱۷ هزار فعال رسانه‌ای در کشور و تلاش دولت برای بهره‌مندی آنان از زیرساخت‌های لازم فعالیت حرفه‌ای گفت: تاکنون بسته اینترنت هدیه روز خبرنگار برای ۱۲ هزار نفر تخصیص یافته و سایر خبرنگارانی که تاکنون مشمول دریافت این بسته اینترنت نشده‌اند با تکمیل مدارک می‌توانند از این فرصت بهره‌مند شوند.

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه سفر به استان گلستان، افزود: همچنین عضویت اختیاری در سامانه رسانه‌های کشور به منظور تسهیل امور حمایتی چون اعطای اینترنت، هنرکارت، وام، تسهیلات، بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی انجام خواهد شد.

وی به حمایت وزارت صمت از خبرنگاران اشاره کرد و گفت: پرداخت وام خرید کالا از طریق کارت اعتباری یکی از این حمایت‌ها است که در آن تسهیلات با نرخ سود ۱۸ درصد و پنج درصد تخفیف قیمت کالا به همه خبرنگاران تعلق خواهد گرفت.

اسماعیلی در پایان اظهار کرد: علاوه بر آن، رایزنی با وزارت راه و شهرسازی برای واگذاری حدود ۱۴ هزار مسکن به خبرنگاران آغاز شده است و فعالان رسانه‌ای می‌توانند با عضویت در سامانه جامع رسانه‌های کشور از این خدمات بهره‌مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار